“Bygdas beste pizza?”

Nordlys Bar Og Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Bardufoss
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

God pizza med tynn bunn. Skjønner ikke hva de andre anmeldelsene mener med lite kjøtt. Det er 2-3 biter per pizzabit og det ville vært rart å kreve noe særlig mer. Hvitløksdressingen anbefales også sterkt. Denne var svært smakfull og god.

Av de fire stedene som selger pizza her kniver denne med Jokern om å være bygdas beste.

Takk, 899stefank

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte kebabpizza, men det vi fikk servert var heller en salatpizza med svært lite kjøtt som ikke minte om kebabkjøtt under hele tatt. Estimerer kanskje 20g kjøtt på en stor pizza. Eneste som reddet pizzaen fra terningkast 1 var rikelig med dressing.

Takk, Discover57934353056
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, veldig hyggelig betjening. Spiste en Falafel i Pita som smakte nydelig!
Grei mør biff, litt mye stekt etter vår smak. Pomfrien kunne vært varmere.
Barnepizza var topp.
Helt perfekt middag denne kvelden etter en lang kjøretur

1  Takk, SjoegrenTours
Anmeldt 10. juli 2021

Kjøpte kebabtallerken XL. Liten porsjon. Salat besto av litt grønt og noen agurkskiver. Kebabkjøttet (som det var veldig lite av) var veldig seigt og for mye stekt. Kjøttet lå i tillegg under en ladning med pommes. Hmm, her er det stort forbedringspotensiale. Kebab er egentlig ganske enkelt, skal serveres raust og slettes ikke være seigt. Terningkast 2

Takk, danroald
Anmeldt 8. januar 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: januar 2022

Reisende som så på Nordlys Bar Og Restaurant, så også på

Bardufoss, Målselv

Har du vært i Nordlys Bar Og Restaurant? Del dine erfaringer!