Anmeldt 21. mai 2018

Ble møtt av svært hyggelig og serviceinnstilte medarbeidere i resepsjonen, som også var kunnskapsrike og behjelpelige med mine spørsmål om praktiske ting utenom hotellet. Enkel men god standard på hotellrommet. God mat!

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Ole M
Silje J, Kundeansvarlig på Bardufoss Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2018

Hei Ole Frode,

Tusen takk for din anmeldelse av vårt hotell, vi setter stor pris på din positive tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Bardufoss hotell laget et flott opplegg for meg og mine venninner på bursdagsfesten min. Alle ønsker ble innfridd, og vi hadde en fantastisk kveld.
De serverer ellers rimelig og god middag, og servicen er super!
Spisesalen er hyggelig og har nydelig utsikt.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Hege L
Silje J, Kundeansvarlig på Bardufoss Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mars 2018

Hei Hege, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
Det er veldig godt å høre at du var fornøyd med opplegget på bursdagsfesten din. Dere var en kjempetrivelig og livlig gjeng, som selvsagt er hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Dette er et flott hotell sammenholdt med det faktum at det er rimelige hotellrom.
Det er litt slitne rom, men rent og pent. Enkel, men god frokost. God service.
Grei, liten lobby, og en liten restaurant. Svært sentralt i Bardufoss sentrum. Kun 20 meter til matbutikk og enkle «restauranter».
Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Rune1973
Silje J, Kundeansvarlig på Bardufoss Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så trivelig at du vil anbefale oss til andre, det setter vi stor pris på! Kom gjerne igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Trivelig opphold på dette hotellet. Vi var velkomne med to hunder. Vi ankom svært Sent, og fikk servert varm suppe ved ankomst. Deretter vafler. Greitt, romslig og rent rom med gode senger. Hyggelig betjening. God og innholdsrik frokost.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, lenai848
Silje J, Kundeansvarlig på Bardufoss Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Så trivelig å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen, og hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 3. oktober 2017

Greit og enkelt hotel sentralt i Bardufoss. Hotellet var nå enda mer nedslitt enn sist jeg var her i 2014. Spesielt rommene er slitne og minner mye om hotellrom i gamle Sovjet. Enkel og grei frokost men ingen matservering utover dette.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, _yvindv2015
Silje J, Kundeansvarlig på Bardufoss Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Takk for din anmeldelse! Vi beklager at opplevelsen av rommet ikke var tilfredsstillende. De fleste rommene våre er nyoppusset, men noen står enda i kø for å bli oppgradert. Til tross for dette, ønsker vi deg velkommen tilbake ved en annen anledning.