Lol.travel
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Pent hotell, ryddig, god frokost. Men renholdet synes jeg kunne vært bedre.. Måtte fjerne hår fra sluken i dusjen og det lå tånegler på gulvet fra tidligere gjester, det kunne jeg vært foruten. Fin beliggenhet og hyggelig personal

Takk, idaleon1
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell. Litt små og gamle rom, men det oppveies av kjempegod service. Grei plass å komme med hund. Beliggenheten ved siden av E6 gjør dette til et greitt stoppested på tur mellom nord og sør.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, lenai848
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Bardufoss Hotell er det eneste hotellet på Bardufoss. Det er et eldre hotell, men har i det senere gjennomgått en viss renovering/fornyelse. Det er alltid meget godt belagt på grunn av militær aktivitet i området, og prisen for et rom er relativt høy (1200 pr natt for et lite enkeltrom).
Hyggelig resepsjon, hyggelig betjening, god standard på rom, men det er lite og trangt. Lite bad og trang dusj med enkel dusj-dør som gjør at man sprutet vann over doen og hele gulvet.
Kan hende dobbeltrommene er bedre mtp dette.
Frokosten var helt OK.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Jeg og min familie på 3 hadde en overnatting på bardufoss hotell. Hotellet bærer preg av å være gammelt og noe slitt. Ikke et hotell jeg hadde kommet til å booke over flere netter, men for ei natt var det helt okei. Veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 236sindrei
Anmeldt 3. juni 2019

Ganske små enkeltrom med et veldig lite bad uten varmekabler i gulvet, kun en varmeovn høyt på veggen. Veldig trangt, eldre dusjkabinett. Frokosten var helt grei. Parkering foran hotellet. Matbutikk rett ved siden av.

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste alene