eDreamsUSD 141
TripadvisorUSD 141
ZenHotels.com
Etrip
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Etter å ha bodd her noen uker blir man lei på dag 3 å kun velge mellom 2 frokostalternativ. Det er fullt mulig å ha noe mer kuverpålegg. Knekkebrød i tillegg til brød. Men det viktigste er faktisk å servere det dere reklamerer for. Minus for manglende produkter, lunkent og deigete brød. Pluss for renhold og at det ikke ble tomt for drikke.

Takk, danroald
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Nedslitt hotell til 1450 kr natta! Dårlig frokost - corona frokosten var en tallerken med tørt btød, skinke, ost, tørr omelett en strimmel paprika og to skiver agurk, ett halvt veldig hardkokt egg og dårlig melk og kaffe. Badet var forfalt, og det var ikke satt inn ekstra dopapir. Hyggelig betjenig, men det hjelper ikke. Vi kommer ikke tilbake hit hvis vi kan unngå det.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, RawdnaCaritaEE
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hotellet er greit nok, men trenger kraftig modernisering. Badet hadde mye slitasje, maling flasset i taket, døren inn til rommet måtte vi kile fast med en papirbit, da den stod å slamret. Klosettet lagde hylelyd når sisternen fyltes med vann, det manglet aircondition, et lys på rommet hadde sprengt lyspære. Ellers var det rent og ryddig. Frokosten var under coronatiden, og ble delt ut av personalet, den var forøvrig helt grei. Standarden på hotellet stod ikke til prisen, da den var meget stiv. Det som redder hotellet fra karakter 2/5 var hyggelig og smilende personale, samt sentral beliggenhet og greit med parkeringsplasser.

Dato for oppholdet: august 2020
3  Takk, 727runeg
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Pent hotell, ryddig, god frokost. Men renholdet synes jeg kunne vært bedre.. Måtte fjerne hår fra sluken i dusjen og det lå tånegler på gulvet fra tidligere gjester, det kunne jeg vært foruten. Fin beliggenhet og hyggelig personal

Takk, idaleon1
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Trivelig hotell. Litt små og gamle rom, men det oppveies av kjempegod service. Grei plass å komme med hund. Beliggenheten ved siden av E6 gjør dette til et greitt stoppested på tur mellom nord og sør.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, lenai848