“Fantastisk beliggenhet med god mat”
Anmeldelse av Seilmakerfruens Kro

Seilmakerfruens Kro
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Lyngør
Anmeldt 7. august 2018

Serilmakerfruens Kro ligger helt i vannkanten på Lyngør og med godt vær er det vanskelig å finne et bedre sted å nyte litt mat og drikke. Hyggelig betjening og god mat.

Takk, Angell-Olsen

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og kona hadde en hyggelig kveld på Seilmakerfuens Kro. Spiste blåskjell og sjøørret. Nydelig mat, gode porsjoner og hyggelig betjening. Forholdsvis kort ventetid før maten kom, selv om restauranten var temmelig full. Litt stiv priser. Spesielt på drikken.

Takk, Erik Å
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Seilmakerfruens Kro ligger fantastisk til! Vi bestilte Skagensandwitch, blåskjell, Bouillabaise og fiskesuppe. Alt smakte nydelig og servitøren vår var både hyggelig og proff

Takk, Cpolmar
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Svært koselig beliggenhet helt ved vannkanten på nydelige Lyngør. Ankomst med egen båt eller personferja. Maten var helt grei, vi prøvde 2 ulike fiskesupper og tapas forett.

Ta gjerne en tur på de mange stier rundt på øyene.

Takk, Joakim H
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Ankomst kun via båt, siden stedet ligger på en øy uten veiforbindelse. Gode fortøyningsplasser på flytebrygga, noen spiseplasser utendørs som gir fin utsikt, og også en del plasser inne i et litt mørkt lokale. Innredning av typisk sjøfart-type.

Maten holder restaurantpriser, men er også av høy kvalitet; meget god smak og store porsjoner. Servicen er også god.

Takk, Petter U

Reisende som så på Seilmakerfruens Kro, så også på

Lyngør, Tvedestrand kommune

Gjeving, Tvedestrand kommune

Tvedestrand, Tvedestrand kommune

Har du vært i Seilmakerfruens Kro? Del dine erfaringer!