“Å de som hadde så god fiskesuppe”
Anmeldelse av Seilmakerfruens Kro

Seilmakerfruens Kro
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Lyngør
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Gledet meg masse til fiskesuppe her!
På fantastiske Lyngør, rett på brygga i strålende sommervær ble fiskesuppen bestilt.... denne gangen var suppen ikke noe bedre enn posesuppe fra Toro!
Mine andre venner likte sin mat.
En av restaurantene jeg har besøkt med best plassering, og midt i en fantastisk skjærgård.

1  Takk, _yvindp2015

Anmeldt 7. august 2018

Serilmakerfruens Kro ligger helt i vannkanten på Lyngør og med godt vær er det vanskelig å finne et bedre sted å nyte litt mat og drikke. Hyggelig betjening og god mat.

Takk, Anders A
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og kona hadde en hyggelig kveld på Seilmakerfuens Kro. Spiste blåskjell og sjøørret. Nydelig mat, gode porsjoner og hyggelig betjening. Forholdsvis kort ventetid før maten kom, selv om restauranten var temmelig full. Litt stiv priser. Spesielt på drikken.

Takk, 625erik_
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Seilmakerfruens Kro ligger fantastisk til! Vi bestilte Skagensandwitch, blåskjell, Bouillabaise og fiskesuppe. Alt smakte nydelig og servitøren vår var både hyggelig og proff

Takk, Cpolmar
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Svært koselig beliggenhet helt ved vannkanten på nydelige Lyngør. Ankomst med egen båt eller personferja. Maten var helt grei, vi prøvde 2 ulike fiskesupper og tapas forett.

Ta gjerne en tur på de mange stier rundt på øyene.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, joakimh379

Reisende som så på Seilmakerfruens Kro, så også på

Lyngør, Tvedestrand kommune
Tvedestrand, Tvedestrand kommune

Tvedestrand, Tvedestrand kommune

Har du vært i Seilmakerfruens Kro? Del dine erfaringer!