“Veldig hyggelig plass”

Pers Brygge
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Lyngør
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

På Lyngør ved landhandelen, på bryggen.
Vårt besøk var ikke å spise mat denne gangen, men en god kald øl denne varme sommerdagen.
Veldig hyggelig personale og god atmosfære.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, _yvindp2015

Anmeldt 8. august 2018

Vi var egentlig på vei til naboresturantren "Seilmakerfruens Kro" men det litt kronglete å legge til med båten. Vi valgte da å forsøke "Pers Brygge" da det var masse ledig plass på brygga. Vi bestilte Fiskesuppe hvilket smakte fortreffelig godt. Ja årets beste fiskesuppe! Vi kommer gjerne tilbake

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Batforever
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte indrefilet av okse, men fikk lignende høyrygg/suppeljøtt. Poteter ihjelstekt så det nyttet ikke og spise dem, bare pirka ut litt fra skallet. Andre spiste kylling, tørt og dårlig brød. Angret etterpå at jeg ikke leverte alt tilbake. Aldri mere tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, JohanMartinL1
Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Vi lå med båten ute i Håkonsundet og tok jolla inn for en rusletur inne i idylliske Lyngør.Etter en nydelig tur i nærområdet og over på andre siden av sundet(traff noen hyggelige hytteeiere som lot oss fortøye til deres brygge) var vi sultne og klare for litt mat.Valget ble Pers Brygge.En fantastisk fiskesuppe kremet og med mye snadder oppi.Deilig foccasiabeød og hvitvin til.Mannen spiste Pers hamburger.Den var virkelig god! Med øl til.Trivelig lite sted som kan anbefales!!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Haugog
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Kjempegod fiskesuppe med olivenbrød. Herlig. Hyggelig betjening, fornuftige priser, knall stemning og masse folk. Et sted vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 410steinb

Reisende som så på Pers Brygge, så også på

Lyngør, Tvedestrand kommune

Har du vært i Pers Brygge? Del dine erfaringer!