“Bra valuta for pengene ”
Anmeldelse av Myklegard Veikro

Myklegard Veikro
Vurdert som nr. 4 av 4 Restauranter i Løten
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat, rause porsjoner også for barna. Av de bedre veikroene vi har stoppet på den siste tiden. Anbefales

Takk, 417ke

Anmeldt 12. august 2019

Køen ved disken var kaotisk uten noen klar køordning. Spørsmålet mitt om glutenfritt utvalg ble møtt med riktignok vennlig løping og famling bak disken, så vi landet på rekesalat, som smakte greitt nok.
Sentral beliggenhet ved veiene 3 og 25.
Lokalet var overfylt og gav ikke inntrykk av særlig godt renhold, Slitasje på toalettdøra til handicaptoalettet kunne en vaktmester shinet opp på fem minutter med en malerkost.

Som så ofte før etter besøk på et norsk spisested langs veien satt familien igjen med følelsen av at her blir det lenge til neste besøk. Høyt nivå er det bare på prisene!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Perthorvald
Anmeldt 4. juni 2019

Variert og god mat. Allsidig menu - med forskjellige retter til forskjellige priser. Fin atmosfære og gog plass.

1  Takk, JohnR7179
Anmeldt 5. april 2019

Dette ble en nedtur, men vi ble da mette. Maten var smakløs og ganske kostbar og derfor ikke å anbefale. Kjør litt videre...

Dato for besøk: februar 2019
Takk, bjorn1958
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Pulled Pork burger er ok. Veldig salt, noe tørt. Italiensk salat burde vært hjemme laget.
Vegetar burger var dårlig ferdigprodukt, anbefales ikke.
Hygge betjening, middels prisklasse.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Andersen112

Har du vært i Myklegard Veikro? Del dine erfaringer!