“Veldig bra”
Anmeldelse av Mona Lisa Løten

Mona Lisa Løten
Vurdert som nr. 2 av 4 Restauranter i Løten
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 7 personer i alderen 10-75. Hyggelig betjening og store og veldig gode porsjoner. Ingen av oss bestilte det samme, men alle var like fornøyd. Vi kommer tilbake

Takk, AsleD

Anmeldt 27. august 2018

Vi var en hel gjeng sulte mannfolk (5stk) alle sammen endte opp med en eller annen for for biff, selv tok jeg en gresk variant. Biffene var særdeles møre og smaksrike.
Til dessert valgte jeg en crème brûlée, denne var dessverre noe tynn, men smaken var upåklagelig. Alt i alt meget god mat til en fornuftig pris.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Geirmund G
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære, god mat, god service, hyggelige priser.
Jeg og mine kommer helt klart tilbake flere ganger.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kirstiireneliner
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Her har Løten fått ett godt spisested. Betjeningen er hyggelig og servicen god. Menyen er varriert og maten god.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Bonden66
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Jeg var innom Mona Lisa for et lett måltid og kaffe , spurte etter noe snack mat og fikk veldig gode små brød med hvitløkssmør til , personalet var veldig hjelpsom og smilende , er du i Løten anbefaler jeg at dere går innom der

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Jeanett E

Reisende som så på Mona Lisa Løten, så også på

Har du vært i Mona Lisa Løten? Del dine erfaringer!