“Gjennomført god husmannskost!”

Eldalstunet
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Viksdalen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Besøkte eldalstunet søndag 31.juli . Her ble vi møtt av et hyggelig personalet og lokalet var også veldig koselig. Menyen var ikke så stor , noe som er positivt med tanke på gjennomføringen av rettene. Råvarene er også lokal , noe jeg syntes er supert. Jeg bestilte derfor ørret , med potetmos , bacon og grønnsaker. Det smakte veldig godt, og for den prisen fikk jeg en solid porsjon. De andre jeg spiste med bestilte kalve frikasse , de var også veldig fornøyd . Kjøttet var mørt og velsmakende.
Dette er på ingen måte en gourmet restaurant , her er konseptet god husmannskost fra lokale råvarer. Prisene er vennlig , porsjonene er solide og personalet er hyggelig . Ikke minst , maten var vellsmakende . Her kommer vi igjen !

1  Takk, Andreas V

Anmeldt 25. juli 2016

Vi har besøkt Eldalstunet fleire ganger på våre turer mellom Sunnfjord og Sogn. Her får vi servert god tradisjonell heimelaga norsk mat i tradisjonelle heimekoslige omgivelser.

1  Takk, gydapettersdatter
Henning S, Eier på Eldalstunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

Tusen takk for den fine tilbakemeldinga!

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Utmerket opplevelse, de oversatte menyen til engelsk, og prøvde å foreslå retter ... veldig fint sted å tilbringe en lang pause. Vi anbefaler på det sterkeste å se de spektakulære fossene og den Nasjonale Turistveien over Gaularfjellet.

Takk, Nuria J
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.es. Vis original
Henning S, Eier på Eldalstunet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2016

Thanks, Nuria! Hope the rest of the trip on the Norwegian Tourist Route was fine.

Anmeldt 13. juli 2016 via mobile enheter

Her er alt hjemmelaget og smaker helt fantastisk. Om du vil nyte et deilig lokalt måltid må du virkelig ta turen innom her! Masse mat til gode priser.

Takk, Stine S

Takk for fin tilbakemelding, Stine!

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Etter en pittoresk kjøretur over Gaularfjellet kom vi til Eldalstunet. Restauranten ligger vakkert til i et vanlig norsk hus og tjener som både privatbolig og restaurant.

Vanligvis får du to hovedrett alternativer, begge lokale retter. Denne dagen (en lørdag) vi kunne velge mellom saltet fileter av torsk eller hjort biff. Vi valgte fisk, og fått et fantastisk måltid! Serveres med gulrøtter, poteter og bacon. retten var en perfekt blanding av smaker.

Denne koselige, lille restauranten er et must når du er ved Gaularfjellet, Norge.

Takk, Christian F
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original

Thanks, Christian! Coming back next year?

Reisende som så på Eldalstunet, så også på

Viksdalen, Sogn og Fjordane

Har du vært i Eldalstunet? Del dine erfaringer!