Anmeldt 7. november 2015 via mobile enheter

Vi overnattet på hotellet i 9 netter på ferie.
Hotellet ligger litt ved siden av "The Strip", men har shuttle til Caesars Palace og Wynn, som gjør beliggenhet ikke til noe problem. Hotellet er mye roligere enn mange andre i Vegas, ettersom det ikke har Casino! Dette opplevdes for oss som en styrke, man blir litt sliten av Casinoene over tid. Personalet på hotellet er hyggelige og høflige, men yter ikke det lille ekstra, som et 5-stjerners hotell burde.
Rommene er veldig fine og store, men begynner kanskje å bli litt datert. Hotellet har også basseng, med solsenger, som var gratis da vi var der!
Alt i alt et veldig solid hotell, uten så mye ekstra!

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, evendahl
TrumpLV, General Manager på Trump International Hotel Las Vegas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2015

Dear evendahl,

Thank you for your recent stay and review of Trump International Hotel Las Vegas.

I appreciate you taking the time to share your experience. I am happy to find you were pleased with our convenient location, non-gaming atmosphere and spacious rooms.

We look forward to welcoming you again soon.

Sincerely,

Brian Baudreau
General Manager

Anmeldt 28. januar 2015

Hotellet var bra. Ikke noe mas med casino på hotellet. Vi spiste ikke på hotellet, så det vet jeg ikke noe om. Servicen og rengjøringen var strålende. Det som trekker ned er de 25 dollarene man må betale for kaffe, te, vann og kjøring til og fra Wynn og Caesars palace. Jeg liker å velge hva man skal bruke penger på. Hvis man ikke drikker kaffe, te eller vann bør man heller ikke betale for det. Vi var der i 4 døgn og måtte da betale 112 dollar(inkludert taxes) for ting vi ikke brukte. Gratis trådløst internett var supert.

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, Christian S
Anmeldt 19. september 2014 via mobile enheter

Dette er utrolig luksus hotell med kjempe bra service, bra beliggenhet, bra restaurant og mat, og fint utsikt. Vi hadde suite på 49 etasje og hadde utsikt over hele stripa. Det er kanskje litt dyrt, men for det man får så syntes vi det var rimelig.

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 16. juli 2014 via mobile enheter

Dette er et hotell for deg som ønsker å slappe av på ferien i Las Vegas. Jeg har bodd på både Encore og Bellagio tidligere som forøvrig er bedre hoteller, men har utrolig mye støv hele døgnet. Dette hotellet kan du bo på å slappe av før du tar turen ned de andre hotellene som har Casino.

Positivt:
-Hotellet har fantastiske senger
- Det er stille og rolig for de som ønsker å overleve Vegas lengre enn tre dager
-Ligger rett ved siden av et stort kjøpesenter og et par min gange alle hotellene med casino.

Minus
-Donald Trump var på besøk den ene dagen vi bodde der. Da fikk vi beskjed om at vi ikke kunne bestille french fries fordi de hadde så lite igjen.. og dersom Donald Trump ønsket dette måtte de spare det til han. Ærligtalt? Er ikke dette et hotell beregnet for gjestene? Og dersom dette er tilfellet bør en ikke si dette til gjestene fordi det gir et relativt dårlig inntrykk av hotellet!
-dersom du ønsker å leve i en fest
boble i Vegas så er ikke dette stedet.

Dato for oppholdet: august 2013
2  Takk, Mysen90
Anmeldt 4. august 2013

Bra beliggenhet, behagelig rolig, men bare 5 min med shuttlebuss (gratis) til/fra the strip. Ble oppgradert til et dobbelt så stort rom helt uten videre, her er alt man kan ønske seg. Fint hotell, bra service, en liten butikk på hotellet, stort kjøpesenter like utenfor hotellet. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2013
1  Takk, Travelerrr2013