Liten gruppe sentrum og Fremont Street History Walking Tour

fra kr 654,58
fra kr 395,00
fra kr 1 399,45
Anmeldt 6. desember 2018

Her skjer det ting hele tiden. Fantastiske lysshow. Zip bane og underholdningsbidrag fra gata kunstnere. All galskap samlet på et sted. Du kommer garantert ikke til å kjede deg her.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Gigantab2011
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vet ikke hva jeg egentlig mener her, jeg fikk iallefall sjokk. En venn av oss bor i Vegas og ville vise oss dette på kvelden. Masse mennesker, fyll, gateartister og de som kledde seg ut for å tiltrekke oppmerksomhet og penger fra deg. En nonne med puppene ute er kanskje det jeg husker mest. Fordi hun så ulykkelig ut. Mange skjebner på et sted her. Gøy å oppleve, men ikke noe jeg gjør igjen. Med mindre jeg skal ta ziplinen i taket.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, gryand
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Kom hit tidlig, veldig artig plass.. mye å se på, artige mennesker. Anbefales å få med seg. Party on!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 237pers
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Hvis du er innom Las Vegas er denne gata verdt å få med seg. Masse butikker, og masse som skjer hele tiden 😄

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Kaaroline_Nilsen
Anmeldt 30. november 2017

Her er det artig å gå både på dagen og kvelden, men selvsagt er kvelden å foretrekke. Mange gateartister som gjør de utroligste ting. Mange casino om du vil gamble. Verden største TV-skjerm i taket (som du bare ser om kvelden). Zipline gjennom hele gata som virka veldig morsom, hvertfall nedenfra. Buss fra The Strip går ofte.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Lotus439