Bestill på forhånd

Ulike måter å oppleve Fremont Street Experience på
Anmeldt 6. desember 2018

Her skjer det ting hele tiden. Fantastiske lysshow. Zip bane og underholdningsbidrag fra gata kunstnere. All galskap samlet på et sted. Du kommer garantert ikke til å kjede deg her.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Gigantab2011
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Vet ikke hva jeg egentlig mener her, jeg fikk iallefall sjokk. En venn av oss bor i Vegas og ville vise oss dette på kvelden. Masse mennesker, fyll, gateartister og de som kledde seg ut for å tiltrekke oppmerksomhet og penger fra deg. En nonne med puppene ute er kanskje det jeg husker mest. Fordi hun så ulykkelig ut. Mange skjebner på et sted her. Gøy å oppleve, men ikke noe jeg gjør igjen. Med mindre jeg skal ta ziplinen i taket.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, gryand
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Kom hit tidlig, veldig artig plass.. mye å se på, artige mennesker. Anbefales å få med seg. Party on!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 237pers
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Hvis du er innom Las Vegas er denne gata verdt å få med seg. Masse butikker, og masse som skjer hele tiden

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Kaaroline_Nilsen
Anmeldt 30. november 2017

Her er det artig å gå både på dagen og kvelden, men selvsagt er kvelden å foretrekke. Mange gateartister som gjør de utroligste ting. Mange casino om du vil gamble. Verden største TV-skjerm i taket (som du bare ser om kvelden). Zipline gjennom hele gata som virka veldig morsom, hvertfall nedenfra. Buss fra The Strip går ofte.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Lotus439