Ulike måter å oppleve Stratosphere Tower på
Anmeldt 23. mai 2018

Har vært 4 ganger i Las Vegas og alltid besøkt Stratosphere Tower hver gang for å nyte utsikten med solnedgang og lys. Utsikten her oppe forandrer seg utover dagen etter som solen setter seg og på natten. Lønner seg å ta med skikkelig kamera opp hit (tripod er ikke lov) med zoom linse å bruke litt tid på motivene. Flott plass.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, bjorneriksensgreier
Anmeldt 17. april 2018 via mobile enheter

Få overblikk over hele Las Vegas og en luftig karusell på kjøpet. Dette anbefales som et stopp under Vegas oppholdet.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, eskila2017
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk lunch på 106 floor! Roterende resturant :) fantastisk utsikt, herlig 3 retters lunch :)

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 237pers
Anmeldt 10. april 2017 via mobile enheter

Vi var der på kvelden, veldig fint å se Las Vegas når det er mørkt. Burde stått noe om hva man så når man ser i de forskjellige retningene. Karusellene Insanity og X-scream må prøves, helt sykt!

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Therese V
Anmeldt 1. januar 2017

Hit må man hvis man liker fart og spenning. Det koster 10 dollar og ta heisen opp til 108 etasje. Gratis hvis man spiser lunch på restauranten Top of the World. Her står spenning og fart i sentrum. Holder ikke å ha høydeskrekk hvis man vil prøve de forskjellige aktivitetene. Vi så bare på. Skydiving fra den høyden, det må kile ganske kraftig i magen. Karusellen som henger utenfor tårnet, begynner pent....men så tar det helt av. Ikke noe å si på tempoet. Her kan man virkelig bli svimmel og ør i hodet. Et drenalinkick. Rollercoaster er også ganske nifst. At noen tør!! Helt på toppspiret er det også noe. Sier bare; Lykke til, hvis du har nerver av stål.

Dato for opplevelse: desember 2016
1  Takk, Elin-Per