Ulike måter å oppleve Fontenene i Bellagio på
Las Vegas Bar Crawl
10 anmeldelser
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse utenfor hotellet. Koster ingenting. Imponerende vannshow i takt med musikken. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Tor L
Anmeldt 8. oktober 2018

Et fantastisk skue med lys og musikkshow på kvelden. Utrolig hva de får til der borte, dette er bare noe du bør få med deg når du er der.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Terje1
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Artig og imponerende. På dagtid kjøres den ca hver halvtime. På kvelden er det hvert kvarter. Flere forskjellige melodier og vanndans. En artig og gratis ting å få med seg i LV. Anbefaler.

Takk, Solli71
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette må man bare få med seg, og det er gratis og vises hvert kvarter etter mørkets frembrudd. Fontener og lys i takt med musikk, verdt et besøk!

Takk, Christian Ø
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Denne attraksjonen er gratis! Jeg hadde forventet mer av fontene showet men likevel vil jeg anbefale alle som er i Las Vegas å få med seg ett show her

Takk, StavangerStina