Anmeldt 7. mars 2018

Bodde 3 netter på Vdara Hotel & Spa i Januar 2017. Vi bodde på standardrom med extra seng, da vi var 3 voksne som bodde ilag. Store flotte rom med store flotte bad som er delikate og kjøkkenkrok(som vi ikke brukte). Kjøkkenkroken har stort kjøleskap og det fylles på med vannflasker hver dag på rommet. Sengene er gode å ligge i, og det er deilige puter. Stor tv henger på veggen med alskens amerikanske kanaler. Gardiner og lys styrer du med fjernkontroll. Det er også en fattigmannsIpad du kan bruker til å surfe på internett med. Du har faktisk tilgang til alskens norske aviser fra denne Ipadlignende tingen! (bra!)
Du er sentralt på "the Strip" når du bor på Vdara, da du faktisk er der det skjer! Bellagio, Aria og Vdara ligger helt nært hverandre ved Las Vegas blvd. Det går faktisk et ubemannet tog mellom de 3 hotellene:-) Stor fin lobby der du sjekker kjapt og enkelt inn. Selv om det er mye folk på hotellet, går alt smooth ved både innsjekk og utsjekk (utsjekk gjør man bare på tv`n) Alt i alt vil jeg garantert prøve å booke meg inn ved Vdara dersom jeg skal til Vegas igjen!

Romtips: Vi hadde rom høyt oppe, med flott utsikt over byen.
Dato for oppholdet: januar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Niklois
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Et flott hotell med store og flotte rom som gir følelsen av luksus. Veldig hyggelig personale, ingen bråkete casino i lobbyen. Egen gangvei rett inn til Bellagio og The Strip. Ingen frokost inkludert, men flere restauranter å velge blant både i lobbyen og i gangveien til Bellagio.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Lotus439
Anmeldt 27. oktober 2016

Vi dro med et barn og ønsket derfor barnevakt. Det var mulig å skaffe barnevakt via hotellet, riktignok var dette en ganske dyr tjeneste, på den andre siden var ikke dette et området vi ønsket billigste løsning på. Hotellet som helhet var veldig rent og servicen var upåklagelig. Eneste som kan trekke litt ned er at maten er veldig dyr på hotellet, men det var kjøkken på rommet som gav mulighet til å lage mat der.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Aleksander F
Anmeldt 26. juli 2016

Så deilig med et røykfritt hotell i Las Vegas! Vi bodde på Vdara i 5 netter, i et oppgradert cornersuite. Dette var vårt første møte med Las Vegas, og vi kommer definitivt tilbake hit. Hotellet var rent og luksuriøst. Bassengområdet var lekkert og behagelig. Rommet var meget stort med både spisestue, kjøkken, stue, soverom og stort bad. Vi stortrivdes og ville ikke reise hjem igjen. Vi opplevde definitivt at vi fikk mye for pengene ved dette oppholdet. Maten på hotellet var noe dyr, men vi hadde eget kjøkken og lagde frokosten på rommet selv. Lunsjen ved bassenget var utmerket, noe dyr men smakte godt.

Vi ser frem til å møtes igjen, Vdara!

Romtips: Cornersuite høyt oppe gir meget godt utsikt.
Dato for oppholdet: august 2015
Takk, 326Charlotte
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet er rent og ser ganske nytt og fint ut. Badet, rommet og sengene er store og behagelige. Utrolig fine treningsområder og et fantastisk bassengområde med spesielt god service! Det eneste som trekker litt ned er at selv om de vasket hver dag på rommene og gav oss nye håndklær, så tok de ikke alltid med seg søppel og maten vi Satte igjen på benken, men ellers var alt upåklagelig! Forøvrig en deilig spa-avdeling som anbefales på det varmeste. Vil du bo fint i Vegas kan det absolutt anbefales røykfritt hotell er også en bonus, noe de fleste andre hotellene ikke er og det merker man!

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Silje L