Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte hotell på Hotwire og fikk rom i 57 etasje med utsikt over the strip og halve Las Vegas. Fantastisk! Ekstra kjøleskap for egne varer, Wow! - The Cosmopolitan har skjønt det! Selvsagt alle fasiliteter for øvrig. Neste gang i Vegas blir det The Cosmopolitan, ingen tvil!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, joakimm953
Anmeldt 19. juni 2017 via mobile enheter

Very nice big suite, amazing view, clean, everything you need!!
Dette er et fantastisk hotell i Vegas. Utsikt over bellagio fontenen, alt er stort og flott! Bodde i en stor suite, her hadde jeg alt. Stor deilig seng, badekar med utsikt utover byen, og alle fasiliteter du trenger. Hotellet har bar og casino og ligger veldig sentralt. Så går turen til Vegas så kan du fint bo på dette flotte hotellet.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 786mariannes
Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Stilig hotell i hjertet av vegas. Selv om det er sentralt opplevde jeg det som stille og rolig. Ikke like mange festglade (gale) som på andre vegas hotel.
Trivelig betjening og rent og fint.
Stilig lobby med og gode drinker

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Isonhaug
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Flott og pent hotell. Ingen ting og si på det. Store rom med utsikt til Bellagio fontenen.
kasinoet var dessverre det mest bråkete i LasVegas. Noe stort hotell og orientere seg i, men bra utvalg i spisesteder.
Hyggelig betjening ved ankomst og avreise. Må bok belage seg på litt venting ved innsjekk, da det er stor pågang.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Shaain
Anmeldt 29. juni 2016 via mobile enheter

Sentralt, helt nytt og ikke minst en av få hoteller langs stripa som har balkong. Flere etasjer med barer og restauranter, stort casino. Flotte store rom - definitivt verdt å bo her. 3 forskjellige basseng-områder, flott stort treningssenter og romservice 24 timer i døgnet.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, EvaB32