Tur fra Las Vegas til Hooverdammen

Ulike måter å oppleve Hoover Dam Bypass på
Den ultimate Hooverdam-turen
3 923 anmeldelser
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Dette er spesielt! Varmestokken krøp opp mot uutholdelige 50 grader C. Likevel var det kjekt å gå rundt å kikke. Drikk nok! Heldigvis er det mulig å fylle på vannflasken underveis

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 17. juni 2018

Vi leide bil og kjørte til Hoover dam.
En morsom sak er at hver side er i forskjellig tidssone.
Så vi hadde det morsomt med å gå frem og tilbake over broen.
Det er også mulig å ta noen utrolig bilder her.
Ett legendarisk sted man må besøke når man er i Las Vegas

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, WFrode
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Flott kjøretur på Harley’s tell Hoover Dam!
Enorm konstruksjon, helt utrolige dimensjoner!! Anbefales virkelig!! Guida tur ned i anlegget var dessverre ikke mulig når vi var der... trur det hadde vært knall.. får bli neste gang !!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 237pers
Anmeldt 1. februar 2018

En liten kjøretur ut av Vegas, men det var verdt turen. Det er et imponerende byggverk, og det var gøy å se historien rundt det på museet.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Discover0507
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Vi kjørte fra Lad Vegas til Grand Canyon og la turen innom Hoover dam. Jeg har vært her en gang før, men da hadde de ikke bygd den nye brua. Anbefaler å begynne besøket med en tur opp på brua. Her får du en fin utsikt til demningen og du får inntrykk av dimensjonene på dette byggverket. Det koster ikke noe å parkere og gå opp. Pass på vinden, det blåser ofte veldig spesielt på begynnelsen av brua.
Vi kjørte ned og over dammen for så å oppdage at veien var stengt på andre siden. Om dette var kun i dag eller er noe langvarig vet jeg ikke, men det var ikke merket noe sted at veien var stengt.
Anbefaler absolutt å ta turen innom demningen!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Morten W