Ulike måter å oppleve Hoover Dam Bypass på
Den ultimate Hooverdam-turen
2 547 anmeldelser
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Det er enkelt å svinge innom ikoniske Hoover Dam dersom du er i Las Vegas og har leiebil. Turen tar en halvtime

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Jarle T
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Dette er spesielt! Varmestokken krøp opp mot uutholdelige 50 grader C. Likevel var det kjekt å gå rundt å kikke. Drikk nok! Heldigvis er det mulig å fylle på vannflasken underveis

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, StavangerStina
Anmeldt 17. juni 2018

Vi leide bil og kjørte til Hoover dam.
En morsom sak er at hver side er i forskjellig tidssone.
Så vi hadde det morsomt med å gå frem og tilbake over broen.
Det er også mulig å ta noen utrolig bilder her.
Ett legendarisk sted man må besøke når man er i Las Vegas

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, WFrode
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Flott kjøretur på Harley’s tell Hoover Dam!
Enorm konstruksjon, helt utrolige dimensjoner!! Anbefales virkelig!! Guida tur ned i anlegget var dessverre ikke mulig når vi var der... trur det hadde vært knall.. får bli neste gang !!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 237pers
Anmeldt 1. februar 2018

En liten kjøretur ut av Vegas, men det var verdt turen. Det er et imponerende byggverk, og det var gøy å se historien rundt det på museet.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Discover0507