“Helt grei burger. ”

Kjøkken: Amerikansk, Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: The Strip
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Skjønner ikke helt greia med overpris mat.
Mange lager bedre burger selv hjemme. Ikke verdt pengene overhode.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JI N

Anmeldt 8. januar 2017

Her kan du ikke bestille bord, med mindre dere er mange. Er dere mange, kan dere bestille bord direkte i restauranten. Dere får da en ca. tid på når bordet er klart. Resten av oss, må pent stå i kø.

Servitøren vår var veldig hyggelig, men hele stedet bærer preg av å være som TGIF. Noe som er helt greit, men hvorfor dette stedet har så bra rating forstår jeg ikke. Servitøren var hyggelig og satt seg ned på nabostolen mens han entusiastisk klappet i hendene, og liker du denslags, er dette stedet for deg!

Burgerne var ok+. Min venn fikk en overstekt burger, selv om han bestilte medium, men den var i følge han fortsatt god.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Mattis78
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Spiste på Burgr siste kvelden i Las Vegas, og det sto ikke til forventningene. Burgeren smakte fantastisk bra, men servicen sto ikke i stil til konseptet og pris. Trekker desverre nede. To i vennegjengen hadde besøkt stedet tidligere, skrytt d opp i skyene over hvordan servitørene fortalte om ingrediensene, og tilberedning, men dette besøket var en annen opplevelse.

Servitørene var svært stressa, fraværende og lokalene veldig bråkete. Vi spiste kl 23.00. Ble plassert på ytterste bord i "gaten" og inngangen til HP-hotellet. Folk snubler nesten i deg i det de går forbi. Pass på verdisaker!

4x søtpotet fries, kom ikke med Burger, måtte etterspørres. Disse hadde kjøkkenet brent og de måtte lage nye. Drikke som ble bestilt undervis måtte også etterspørres.

Fries kom når vi var ferdig med å spise, de var myke, og rant av olje. Dippen som fulgte med var dessverre laget på olivenolje, noe som ødela hele smaksopplevelsen ytterligere. Servitøren fikk tilbakemelding på dette og ga oss erstattning.

Vi ønsket ikke å betale for Friesen vi fikk etter å ha etterspurt den, i tilegg til å få den når vi var ferdige med burgeren, og den ble ikke spist. Ved betaling ble dette vanskelig og vi ble en kasteball mellom servitør og hovmesteren × 3, før restauranten imøtekommet tilbakemeldingen vår. Her kunne hovmester kommet direkte til oss, i stedet for å unngå oss og bruke servitøren.

Burgeren anbefales derimot på det sterkeste, saftig og perfekt medium stekt

Dato for besøk: juli 2016
Takk, sigrunmarie88
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Burgerne var sykt gode og de hadde også ett par varianter av pomefrits som det var høy klasse over. Desserten var himmelsk god og prisen bar helt ok. Prøv Oriole Shake med creme brule på toppen og ekte fløte, nam.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Akvaria
Anmeldt 9. november 2015 via mobile enheter

Tenkte nu la nu gi dette en sjanse helt sikkert overpriset som det hva. Synes nesten søt potet fries hva bedre enn burgeren jeg spiste. Men alt i alt bra mat litt overpriset, men det meste er vel det i Las Vegas.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Andreas N

Reisende som så på Gordon Ramsay Burger, så også på

Har du vært i Gordon Ramsay Burger? Del dine erfaringer!