Gigantab2011
    kr 911
4.7 km fra The Signature at MGM Grand
Se flere hoteller i Las Vegas
Anmeldt 7. februar 2017 via mobile enheter

Bodde her en uke i februar 2017. Størrelsen på rommet er bra og avstand til stripa er ok, ellers er jeg ikke veldig imponert! Renholdet er ikke bra, synlig møkk flere steder, møkkete kjøkken. Senga er for hard og mye støy fra korridor. Etter å ha bodd på vdara tidligere der rom, senger, renhold, avstand til stripa var perfekt, ble jeg skuffet over Signature at mgm! Hadde ikke valgt dette hotellet igjen! Anbefaler heller vdara, aria, bellagio, ceasars palace der man faktisk får luksus for penga!

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Signe G
SignatureManagement, Guest Relations Manager på The Signature at MGM Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing the Signature at MGM Grand for you recent stay in Las Vegas. Your comments are important as they enable us to examine any service shortfalls that may have occurred taking corrective action for the future. Additionally, I have sent you a private message to discuss these issues further. Once again thank you for sharing your experience online, I look forward to welcoming you back in the near future.

Sincerely,

Reid Kuranaga
Guest Relations

Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Sentralt og bra hotell med bare junior suiter. Ingen frokost, men frokostresturant i komplekset, ingen minibar, men vann og cola på automat i gangen. Ellers alt du trenger på rommet, Hyggelig betjening og bra renhold.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, finn009
SignatureManagement, Guest Relations Manager på The Signature at MGM Grand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2016

Dear Guest,

We thank you for your testimonial of our property and for your patronage. We hope to have the pleasure of welcoming you back to The Signature in the near future. You are always welcome at the Signature!

Sincerely,

Reid Kuranaga
Guest Relations Manager

Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Utrolig fint hotell:) lett og finne, nydelig leilighet og store er de også:) er rent og fint. Ligger veldig sentralt, er gåavstand til det meste. Er et hotell som er absolutt og anbefale :) nydelig sted :)

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Tonje-Marie R
Anmeldt 13. august 2016

Vi var her noen dager i Mai i forbindelse med min kones Convention.
Ligger ikke langt fra The Strip og er tilknyttet MGM Grand.

Hotellet består av tre blokker med rom og leiligheter.

Leilighetene var komfortable og store.

Luftebalkongene var små men gjorde jobben, kjempe utsikt.

Flott basseng område og basseng.

Vi koste oss.

Romtips: Høyt opp mot The Strip.
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, bjorneriksensgreier
Anmeldt 7. juli 2016

Vi hadde et flott opphold på dette hotellet med hele familien. Store, fine rom, deilig bassengområde med god plass, utallige restauranter og underholdning for enhver smak. På tross av størrelsen følte man ikke at dette var en typisk Las Vegas fabrikk slik som Mandalay, Cäsar og tilsvarende.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, torf577