Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Flott og legendarisk hotell, men bleknet litt i forhold til mer moderne The Cosmopolitan der vi hadde vært natten før. Fantastisk pool-område med legendarisk gode drinker. Trekk for liten TV, gammelmodige rom, manglende mulighet for eget kjøleskap. Tildels arrogant personale - da vi spurte om hvitvinen var tørr fikk vi til svar fra kelneren at han ikke visste fordi han ikke hadde smakt den LOL. Velger nok Cosmopolitan neste gang.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, joakimm953
Anmeldt 26. juli 2018

Bellagio Las vegas er et fantastisk fint hotell. Definitivt verdt pengene. Rommene er store og har alt man trenger. Fantastisk god seng og puter. Badet var også overraskende stort med både seperat badekar og dusj. Utsikten rett mot taket av den andre bygningen var ikke så fint, så her anbefales det å oppgradere til et rom med utsikt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, thomashatland
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Det er jo ikke rommene som koster mest i Vegas så etter en rundtur i bil på diverse dyre moteller, valgte vi en penthouse suite i Vegas. Var faktisk billigere enn vanlig rom på flere av hotellene i andre byer. Og det var virkelig verdt det, to døgn i luksus på 140kvm. Flotte rom!!! Med god utsikt fra 30.etage.
Mat og alt annet koster jo, men det gjør det uansett i Vegas.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Christian Ø
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Rommet vårt var ok, men begynte tydelig å bli slitt. Utsikt mot motorveien var ikke heller særlig flatterende. God seng da!

Pluss for at rommet vårt var plassert over bassengområdet. Fikk inntrykk av at dette hotellet er litt roligere sammenlignet med de andre, noe som fungerte svært godt for oss.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, meleekick
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Klassisk hotell i Las Vegas som de fleste kjenner til. Rommene er store og gode, men det merkes at det eldes. Tepper på gulv, eldre bad. Utrolig stort hotell med restauranter, casino og shopping. Kan gjerne bo her igjen, men velger nok noe annet neste gang.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, eskila2017