Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Priceline
Hotels.com
ZenHotels.com
kr 1 433
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
27 av 47 715 anmeldelser
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Booket Go-Room med High Roller view på tilbud for rundt $30-40 per natt. Viste seg at det i tillegg kommer en del byskatter, resort fee osv så beløpet ble tilslutt mye høyere - dette gjelder forsåvidt alle hoteller i Vegas, obs obs! Flamingo levde til forventningene ved lav pris, god beliggenhet og fine Go-rom med utsikt. Et par negative ting å ta med: Forvent at det aller meste koster ekstra: parkering, internett, reservere solsenger osv. Måtte vise passet vårt (!) for å få komme inn på bassengområdet, dårlig kombinasjon med vann, mye folk og de viktigste reisepapirene man har. Fint basseng med mye folk og høy partyfaktor. Kjøpte de dyreste drinkene i mitt liv (et stykke over 200 kr stk) i bassengbaren, og ved inngangen ble sekken min sjekket grundigere enn på flyplassen etter vann og drikkevarer. Også mye tomme bokser og plastglass i bassenget og bassengkanten etterhvert som bassengfesten tar av. Ville vurdert andre, flottere hotell hvis prisen ikke er mye høyere.

Dato for oppholdet: juni 2017
Reisetype: Reiste som et par
Takk, Weeg101
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Helt OK hotell til prisen. Innfrir de fleste krav.
Pluss:
Poolparty må oppleves og nytes!
Minusene:
Vi bestilte rom for 4 pers, kun wifi til 2 enheter.
poolen: det er 45 grader ute. Du får ikke ta med eget vann inn, men må kjøpe overpriset vann: 5$! Vann burde vært billigere/gratis i slik varme!!

Dato for oppholdet: juni 2017
Reisetype: Reiste med venner
Takk, Cilia85
Anmeldt 31. mars 2017

Hadde en super uke på Flamingo, fint rom i 24 etg, mot stripa. Flott service på hele hotellet. Inkl. frokost var beskjeden. Benyttet Buffeen, masse utvalg men vel dyrt. Kort vei til mange fornøyelser.

Romtips: Rom mot stripa er bare fantastisk.
Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste med familie
    • Verdi
    • Renslighet
    • Service
Takk, jkevens2017
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde her 4 netter. Fin utsikt mot the Strip og kort vei til Bellagio der noen i følget vårt bodde. Gode senger, stort rom, strykejern/brett på rommet, og føhner som ikke satt fast i veggen. Et pluss. Heisene var raske. Fint utemiljø med fugler. Kort vei til det meste. Eneste lille minus at ikke frokost var inkludert. Kan absolutt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Irli2015
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Stort, fint hotell sentralt plassert på The Strip. Rommet vi fikk var bra. Stort og fint i 28 etg med utsikt mot Bellagio. Vi savnet ikke noe og kan trygt anbefale dette til andre. Kasino i 1. etg. som på alle andre hotell i Las Vegas og flere små butikker med det meste du måtte trenge.

Dato for oppholdet: juli 2016
Reisetype: Reiste som et par