35 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Expedia.comUSD 122
getaroom.comUSD 123
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Innom for å kose oss i Vegas et par dager. Hadde booket her på MGM og det leverer. Fikk oppgradert til Suite for 33$ og det var det verdt. Ligger i 21 etg og nyter byens sjarm. Det sies og være 5005 senger uten at hotellet virker fullt

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, frodem187
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Stort hotell med 5000 rom, likevel enkelt å finne frem, rommene er store og fine og man har et av de beste casinone i byen på hotellet.

Skal man feste, har MGM også Hakkasan night club og Wet republic (dagfest) som også går for å være blant de beste festene i byen med kjente djs hver dag!

Bor gjerne på MGM igjen!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, shanth2013
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet har alt. Foodcourt, klesbutikker, casino.. innsjekk og utsjekk gikk raskt, kan gjøres elektronisk. Lett å parkere.
Vi bad om upgrade og ble oppgradert til mye finere rom 15 etg lengre oppe. Kjempefornøyde!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Lindaerkul
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Vi var en gjeng på totalt 12 stk . MGM begynner å bli slitt. Røyklukt begynner i det i det du går over terskelen på hotellet.
Rommene er hva du kan forvente av et 4 stjerners hotel .
Flott svømmebasseng dessverre litt for lite solsenger når vi var der.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Nikken-L
Anmeldt 3. oktober 2015 via mobile enheter

Måtte bytte rom 4 ganger for jeg fikk et rom som det gikk an å bo i. I det første rommet fløyt det kloakk i dusjen. I nr2 var det fortsatt kloakkproblem, denne gangen lukt. Byttet rom igjen, denne gangen var det feil med dusjen + dårlig renhold. Måtte tilslutt betale for oppgradering for å få byttet rom til en annen avdeling. Vi var en reisefølge på 3, de andre har også måttet bytte rom flere ganger. Så unngå rom i west wing.

Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, Slubbu