30 personer ser på dette hotellet
travelup.comUSD 254
Expedia.comUSD 270
Agoda.comUSD 309
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Store rom som var rene og pene. Både rom og bad kunne gjerne fått en ansiktsløftning for å forsvare pris og konkurrere med andre hotell i Las Vegas. Virker som det investeres mer i underholdning og casinodrift enn i selve hotelldriften. Når det er sagt hadde vi et flott opphold og koste oss hele uken. Stort pluss for glimrende housekeeping.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, erikhL9752UY
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Innom for å kose oss i Vegas et par dager. Hadde booket her på MGM og det leverer. Fikk oppgradert til Suite for 33$ og det var det verdt. Ligger i 21 etg og nyter byens sjarm. Det sies og være 5005 senger uten at hotellet virker fullt

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, frodem187
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Stort hotell med 5000 rom, likevel enkelt å finne frem, rommene er store og fine og man har et av de beste casinone i byen på hotellet.

Skal man feste, har MGM også Hakkasan night club og Wet republic (dagfest) som også går for å være blant de beste festene i byen med kjente djs hver dag!

Bor gjerne på MGM igjen!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, shanth2013
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet har alt. Foodcourt, klesbutikker, casino.. innsjekk og utsjekk gikk raskt, kan gjøres elektronisk. Lett å parkere.
Vi bad om upgrade og ble oppgradert til mye finere rom 15 etg lengre oppe. Kjempefornøyde!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Lindaerkul
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Vi var en gjeng på totalt 12 stk . MGM begynner å bli slitt. Røyklukt begynner i det i det du går over terskelen på hotellet.
Rommene er hva du kan forvente av et 4 stjerners hotel .
Flott svømmebasseng dessverre litt for lite solsenger når vi var der.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Nikken-L