Travelocity
Expedia.comUSD 1 954
Hotels.comUSD 1 954
ZenHotels.comUSD 2 026
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Dersom du ønsker å være usynlig i Las Vegas er MGM stedet for deg. Vi bodde i 37ende etasje i et av de tre Signature-byggene. Hotellet er stort og minisvitten (hybel) var stor. Det er ingen bar eller restaurant i bygget. Vær obs på lite organisert og obligatorisk valet-parkering.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Jarle T
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Store rom som var rene og pene. Både rom og bad kunne gjerne fått en ansiktsløftning for å forsvare pris og konkurrere med andre hotell i Las Vegas. Virker som det investeres mer i underholdning og casinodrift enn i selve hotelldriften. Når det er sagt hadde vi et flott opphold og koste oss hele uken. Stort pluss for glimrende housekeeping.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, erikhL9752UY
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Innom for å kose oss i Vegas et par dager. Hadde booket her på MGM og det leverer. Fikk oppgradert til Suite for 33$ og det var det verdt. Ligger i 21 etg og nyter byens sjarm. Det sies og være 5005 senger uten at hotellet virker fullt

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, frodem187
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Stort hotell med 5000 rom, likevel enkelt å finne frem, rommene er store og fine og man har et av de beste casinone i byen på hotellet.

Skal man feste, har MGM også Hakkasan night club og Wet republic (dagfest) som også går for å være blant de beste festene i byen med kjente djs hver dag!

Bor gjerne på MGM igjen!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, shanth2013
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet har alt. Foodcourt, klesbutikker, casino.. innsjekk og utsjekk gikk raskt, kan gjøres elektronisk. Lett å parkere.
Vi bad om upgrade og ble oppgradert til mye finere rom 15 etg lengre oppe. Kjempefornøyde!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Lindaerkul