Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet har veldig hyggelig betjening og fine rom. Hotellet ligger svært sentralt til på The Strip. Hotellet er veldig stort og har i tillegg til en enorm casino, alle mulige butikker og spisesteder du kan tenke deg. Bassengområdet er veldig bra og det er lett å parkere. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Håkkimann R
Anmeldt 3. august 2016 via mobile enheter

Dette er tipp både for vennepar, familier og kjærestepar. Bassenget hadde alltid ledige senger, og vi benyttet oss ofte av det. Fint basseng med sol store deler av dagen. Pizzaen er god på huset, og den meksikanske restauranten var meget god. Fine folk overalt. Vi oppholdt oss mest på våres det hotell, selv om planen var å besøke de fleste rundt om. Vi kommer tilbake hit, neste gang vi er i Las Vegas. Tommel opp!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Henrik O
Anmeldt 16. mai 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger på ene enden av The Strip, men samtidig med gåavstand til det meste. Fra nabohotellet går også Monorailen, som går langs hele The Strip.

Rommet og badet var stort, og vi hadde god utsikt utover flyplassen fra 16. etasje.

Hotellet spiller på navnet sitt, og hele utsiden av hotellet er bygget opp som New York Skyline. Hotellresepsjonen og første etasje består av casino (selvsagt) og gater og spisesteder som om man skulle vært i New York! På utsiden langs gaten har de også uteserveringer og bygget Brooklyn Brigde bare for morro.

Hotellet kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Chris-Håvard B
Anmeldt 25. april 2015

Stort hotell med masse restauranter og butikker. Veldig bra service store fine rom med komfortable senger. Ligger veldig sentralt.
Barna tok berg og dalbanen og syntes det var gøy. Billig med tanke på beliggenhet og kvaliteten på hotellet

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Anne911
Anmeldt 3. desember 2014 via mobile enheter

Strålende plassering nær det meste i Las Vegas. Greie rom, stort casino og mange restauranter og butikker i hotellet. Godt organisert resepsjon fant rommet vårt og gav oss et smil på veien. Godt renhold og god service fra alle vi møtte. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, VidarS_13