Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Dette er hotellet for deg som:

Ønsker å komme noen få meter unna «The strip».
Fantastisk treningsrom!
Masse gode restauranter og frokost/lunsj buffet!
Stort og bra pokerområde!

Generelt svært høy standard og hyggelig og service-minded personale!

Anbefales!

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 47kristianp
Anmeldt 31. januar 2018

Nå er jeg vant til å reise på helt andre steder enn Las Vegas og pleier å bo på ganske enkle hotell, og jeg ble mektig imponert over hvor stort og fint dette hotellet var. Her trenger man praktisk talt ikke å gå utenfor hotellområdet på mange dager, og det er flust med restauranter, barer, butikker, kasino og alt annet man kan trenge eller ha lyst på. Men alt er superdyrt, men sikkert helt på linje med resten av Vegas.
Rommet var stort og komfortabelt, senga var diger, badet var superfint, og utsikten (fra 24. etg) var upåklagelig.
Ikke minst ligger Aria veldig sentralt til midt på The Strip, men alt man kan ønske seg rett utenfor.
Selv om jeg bodde her en uke rakk jeg ikke å teste spa, treningsrom og basseng, men det så fint ut.

Om jeg kommer tilbake til Vegas noen gang, kan jeg absolutt tenke meg å bo her igjen.

Romtips: Be om å bo så høyt oppe som mulig
Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Discover0507
Anmeldt 15. mai 2017 via mobile enheter

Jeg og en kompis delte et Deluxe rom. Det var to store dobbelt senger. Fungerte veldig bra. Flott stort bad med to vasker. Fult media system med pad som styrte alt på rommet, TV lyd temperatur lys osv. Fantastisk bra standard.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Hartge
Anmeldt 11. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell. Utrolig stort. Vi hadde problemer med å finne frem flere ganger, men det kom seg etterhvert. Vi ble tilbudt oppgradering for å få "strip view" ved innsjekk for 25 USD. Vi slo til på dette og angret ikke på det. Vi fikk rom i 32. Etasje med fantastisk utsikt. Fint bassengområde. Behagelige senger. Vi gikk for "self park", noe som fungerte fint! Et lite stykke å gå, men det var ikke noe problem. Prøvde ingen av restaurantene på hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, ElinRebecca
Anmeldt 12. desember 2016

Flott og moderne hotell, "sentralt" beliggende midt på Strip. Til at jeg valgte billigste romkategori var det moderne, romslig og med god standard. Det er rikelig med restauranter og butikker i eller i direkte tilknytning til hotellet, og et stort og flott kasino.

Det er egentlig veldig lite å pirke på her, men på grunn av størrelsen på hotellet blir opplevelsen av service ganske maskinpreget og lite personlig. Kvaliteten på personalet varierte også fra hyggelig og imøtekommende til lite egansjert og serviceinnstilt.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, MartinDL817