Anmeldt 8. januar 2017

Dette er første gang jeg bor på et hotell som dette. Det er som å være på et Cruise. På godt og vondt. Innsjekk er organisert på en meget effektiv og ryddig måte, men man må fortsatt sette av 20 minutter til denne prosessen. Personalet i resepsjonen (eller check in, om du vil) er veldig hyggelig og de hjalp oss med å ordne rom med andre senger enn vi hadde bestilt. Vi hadde også to forskjellige bookinger, og det fikset de også. Jeg brukte ett debit-kort første natten, og det anbefales ikke. Da blir da behandlet som et barn under hele oppholdet.

Sengene var eksepsjonelt gode og TV-løsningen like så. Mirage er ikke et femstjernes hotell, selv om jeg har vurdert det til fem her på Tripadvisor. Det har jeg gjort fordi beliggenheten er god og hotellet er av de aller rimeligste i denne "klassen".

Ett tips er å parkere i garasjen, ikke bruk Valet. Garasjen er koblet til hotellet (selv om det ikke ser slik ut), og du kan kjøre ut og inn, så mye du ønsker når du kobler parkeringen til bestillingen din.

Hotellet oppfyller også alle de forventningene man har som førstegangs turist i Las Vegas. Alle forventninger (igjen, på godt og vondt) blir innfridd.

Romtips: Forsøk å få rom så høyt opp som mulig, minimum over 4. etasje,
Dato for oppholdet: desember 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mattis78
Anmeldt 19. oktober 2016 via mobile enheter

Svært, flott rom med nydelig utsikt over the strip, her ble vi ivaretatt og ville nesten ikke forlate hotellet på de tre dagene vi hadde der, god service og god mat. Ligger veldig nært the strip og det var vi super fornøyde med, eneste minus var vel vi måtte betale for å se løvene og delfinene så det ble ikke til vi dro for å se

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ingridsL1482RC
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Flott hotell! Som en by i seg selv. Var 42 celsius ute. Så godt med mye å gjøre inne. Så Love, Beatles show. Veldig bra! Skal tilbake å se det igjen om ikke lenge. Bassenganlegg var også veldig bra! Flere gode restauranter. Vi spiste på en asiatisk.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 593nanj
Anmeldt 27. juli 2016

Vi bodde her fire netter med familie på 6 stykker, så vi hadde to rom med to queen-size senger på hvert rom. I starten var vi litt skuffet over at vi ikke fikk rom i nærheten av hverandre, siden vi hadde booket så tidlig, men, men.
Det ene rommet måtte byttes da det var noen som hadde røyket der selv om det ikke er lov. Da fikk begge rommene utsikt mot bassenget; det ene i 19 etasje og det andre i 20 etasje. Kjempeflott utsikt over "halve" Las Vegas :)
Rommene var fine og sengene gode. Jeg vil helst at håndholdt dusj, men det finnes vel ikke på noen bad på hotell i USA tror jeg ;)
Vi fikk ekstra håndklær og ekstra sengetøy når vi spurte om det - supert!
Det ene rommet ble ikke vasket den ene dagen og da trakk de fra en "tax" på det ene rommet.
For vær klar over at det er 29 dollar pr rom pr natt som må betales i tillegg til bestillerpris. Sånn er det bare :)
NB! Ikke løft på noen varer i kjøleskapet eller det som står oppe på benken - det er sensorer som da registrerer det som kjøp! Dette var ikke mine barn klar over, men heldigvis nullet minibar-fyren det ut for oss slik at vi slapp å betale for noe vi ikke hadde spist.
Vi prøvde bassenget en dag og det var også flott. Stor uteplass med flere forskjellige steder man kunne ligge. Solsengene stod ganske tett i tett og de var ikke lov å flytte på, men det skjønte vi hvorfor. Store gode badehåndklær fikk vi rett innenfor inngangen til hotellet, (man må vise nøkkelkortet sitt for å få tilgang).
Smart løsning at det var ulike heiser til de ulike etasjene!
På kvelden er det "vakthold" foran heisene - må vise nøkkelkortet sitt. Betryggende og smart :)
Vi syntes vi fikk veldig god service både ved ankomst og avgang ved hotellet.
UTROLIG digg med valet-parkeringen - unn deg det hvis du har bil der! Ikke var det så dyrt heller.
Den ene dagen forsvant vaskedamen med papirposen fra der vi spiste frokost selv om posen stod oppe på bordet- der var det muffins og to krus fra Pantry-restauranten - hun trodde nok det var rester fra room-service. Vi kontaktet resepsjonen med en gang og vi fikk tilbake pengene.
Som "alle andre" hotell i Vegas så er det Casino og ulike butikker og restauranter i første etasjen. En opplevelse å gå i sammensuriet der - 24 timer i døgnet holder de på!
Vi har hvert fall ingen problemer med å bo på dette hotellet igjen hvis sjansen byr seg.

Romtips: Liker du utsikt så bruk de ekstra kronene det er for å ha rom i en høyere etasje - fra 17 og oppover.
Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Hege H
Anmeldt 16. november 2015

Hotellet har over 3.000 rom. Jeg fikk en suite i hotellets 27 etasje. Stor stue, bar, spisebord for 8. Soverom og et kjempebad med boblebad. Egen nøkkel til heisen. Et komplett tilbud på hotellet med spa, svæmmebasseng, show, restauranter og selvsagt Casino

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, PerRosenbladBrun