“Forførende mat og vakker utsikt”
Anmeldelse av Poseidon

Poseidon
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Afiartis
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

5 venner fra Norge. Flere av oss har vært her før og vet at her er det super mat. Lunch denne gangen. Igjen bekreftelse på matopplevelse og høy service og vennlighet

Dato for besøk: september 2017
Takk, Kjell R

Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med matopplevelsen her, nydelig beliggenhet og fantastisk utsikt.
Ville definitivt kommet tilbake

Dato for besøk: august 2017
Takk, Oceean90
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om dette stede, men ble veldig skuffet. Middelmådig mat og dårlig sørvis.
Pluss for greie priser og fine lokaler.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 439bj_rnt
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Beklager men dette var dårlig , ikke gode smaker . Servitør oppfatter ikke spørsmål om tilbehør til fisken (Kun et stort smakløst fiskestykke)

Redder seg heller ikke inn på desserten

Når servitør forsto at vi ikke var fornøyd lot han et søt og trivelig kollega rydde opp for seg

Dato for besøk: juni 2017
3  Takk, drammen2012
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, muligheter for overnatting, nærhet til en liten strand, koselig taverna med en fantastisk meny litt utenom det du vanligvis finner på øya. Fyldig vinkart og mye fristende retter. Selv prøvde vi "chicken in a nest" og "taco tuna tartar". Fantastiske råvarer og nydelige smaker.
Er absolutt vært et besøk eller flere.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, 49lailas

Reisende som så på Poseidon, så også på

Har du vært i Poseidon? Del dine erfaringer!