“God burger”
Anmeldelse av Wacko Burger Cafe

Wacko Burger Cafe
Vurdert som nr. 34 av 697 Restauranter i Seminyak
Kjøkken: Amerikansk, Australsk, Internasjonalt, Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Kjempegod burger. De ansatte var hyggelige,raske og oppmerksomme. Stilig lokale. Spindelvev under bordet trekker ned.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Therese M

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var i Bali i forbindelse med ferie, kom tilfeldigvis forbi Wacko. Utrolig hyggelig restaurant med mange gode alternativ, både burgere, småretter, andre hovedretter og dessert. Vi endte opp med å spise her flere kvelder. Du får en burger med fries til under 100 rupi, som tilsvarer ca 60kr.
De tilbyr også utrolig godt glutenfritt hamburgerbrød, blant de beste jeg har smakt.
Speedy Gonzales med kylling anbefales, med sjokoladeis og snickers til dessert.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 253kinep
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Er du på jakt etter en god burger er dette plassen å gå. Anbefaler aiolien fremfor deres egen burgerdressing. Maiskolbe som starter anbefales. Virkelig en trivelig plass å spise lunsj :) anbefales varmt videre

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 89kss
Anmeldt 2. mars 2017 via mobile enheter

Absolutt verdt et besøk! Virkelig god mat og hyggelige ansatte. Kresen på burgere men disse var virkelige gode. Prøv også løkringene og maisen!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, idaa599
Anmeldt 23. juli 2016 via mobile enheter

Spiste cheese&bacon burger med kylling, veldig god! Venninnen min hadde vegetarburgeren, laget av bønner m.m, også veldig god. Pris var ca 130 NOK for to burgermenyer og to flasker vann. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Sivdah

Reisende som så på Wacko Burger Cafe, så også på

Seminyak, Kuta District

Har du vært i Wacko Burger Cafe? Del dine erfaringer!