“God frokost ”

Kjøkken: Australsk
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi har spist frokost her. Var veldid fornøyd med maten. Smakte god og var mektig. Shake var fantastisk. Servitør var høflig og fort men hovmester var rett og slett irriterende. Hun snakket høylytt på walkie og løpt opp og ned og hele tida. Heldigvis maten var god.

Takk, szilviatatar

Anmeldt 22. november 2017

Jeg valgte denne caféen på grunn av veldig bra ratings på Tripadvisor, men ble delvis skuffet over opplevelsen. Servicen var fantastisk, men det var utrolig bråkete i lokalet. Jeg bestilte en hamburger og den var helt OK på smak, men en veldig kjedelig rett - anbefaler caféen å ta i bruk grønnsaker og mer spennende smaker.

Dato for besøk: november 2017
Takk, M5736DKannaa
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Dette var veldig gode pannekaker, de beste jeg har smakt til nå på bali. Sjokolademilkshaken også, nam! Hyggelig betjening, maten kom raskt og det var generelt rent og fint. Tøft bad med ulike tekster på hvert avlooke - fra blant annet sex and the city.

Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, hokristine
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Drop frokosten på hotellet ditt, kom hit istedet. Det er blitt er veldig populært frokost sted, venteliste for å få plass kan forekomme i høysesongen, men vegg i vegg kan man få kjøpt meget god ventekaffe. Når man får plass så er det en del støy ettersom lokalet er fullt med folk. Men servicen er kjapp og meget god og maten er nydelig så støy glemmer man fort. Anbefaler å ta turen :)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Raven164
Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

Selv nå medio november og midt i lavsesongen var det ventetid på bordplassering når vi dukket opp rundt 09:30. Vi måtte vente ca 10 minutter før vi fikk sitteplasser. Servicen er god. Inventaret stilfullt og rent. Menyen er passe lang, med stort fokus på sunnhet. Vi var begge svært sultne og gikk for hver vår Pash me!-smoothie og Sisterfields Big breakfast med eggerøre. Til tross for stor pågang kom maten i løpet av 15 minutter. Selv om prisene er litt dyrere enn på en helt grei warung ellers i Seminyak er kvalitetene på både mat, og især på smoothier (Pasj me! smakte helt fantastisk!) så mye bedre at det er verdt hver eneste krone. Anbefales sterkt, og vi kommer garantert tilbake senere.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Thotit

Reisende som så på Sisterfields, så også på

Seminyak, Kuta District
Seminyak, Kuta District

Har du vært i Sisterfields? Del dine erfaringer!