“God mat, koselig lokale”
Anmeldelse av Grain

Kjøkken: Australsk, Kafé
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant, med mye godt på menyen. Vi var 4 stykker som alle bestilte hamburger. Veldig god!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, helenesn

Anmeldt 7. mai 2017 via mobile enheter

Her har vi spist flere ganger mens vi har bodd i Seminyak. Maten er utrolig god og de har den beste kaffien og gulrotkaken jeg noensinne har smakt Prisene er ikke noe å klage på heller.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Marianna M
Anmeldt 13. oktober 2016 via mobile enheter

Vi fant stedet via Tripadvisor. Fikk et fint bord straks vi kom og servicen var topp. Menyene kom raskt og maten rett etter. Vi spiste dagens, som var biff, og kona spiste indonesiske grillspyd.Til maten drakk vi 4 øl og regningen kom på 360K rupi, ca 25 Usd. Vi skal tilbake dit

Takk, 527ole_
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

De ansatte er veldig serviceinnstilte og er veldig raske til å følge opp og rydde fra bordet. Bestilte Grain burger, og den var en av de beste burgerne jeg noen gang har spist. Til forrett delte vi Nachos på to stykker og det var mer enn nok! Smakte fantastisk. Det samme gjorde drinkene de lager. Absolutt å anbefale :-)

Takk, heleneeg
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten hver eneste dag jeg var i Seminyak, og ble virkelig ikke lei. Nydelig mat og atmosfære, samt hyggelige ansatte. Spesielt nachosen forelsket vi oss i. Virkelig verdt å besøke!

Takk, June H

Reisende som så på Grain, så også på

Seminyak, Kuta District

Har du vært i Grain? Del dine erfaringer!