“Små porsjoner, ikke spesielt billig ”
Anmeldelse av Mango Bay Restaurant

Mango Bay Restaurant
Vurdert som nr. 26 av 466 Restauranter i Phú Quốc
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 10. februar 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her tre dager. God mat. Den ene dagen fikk jeg curry med fisk i stedet for kylling som jeg hadde bestilt. Da jeg påpekte dette, fikk jeg beskjed om at de ikke hadde fisk, så det var ikke mulig. Servitøren ga seg ikke før jeg viste henne et fiskebein. Små porsjoner. Gode drinker. Plagsomt med mye fluer dersom man sitter under tak.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, vilovik

Anmeldt 15. mars 2017 via mobile enheter

Rett ved havet og med nydelig mat. Ca 15 minutters taxitur fra sentrum. En av feriens høydepunkt av hensyn til mat

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Cate Munch D
Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

Vi gledet oss og stedet så fantastisk ut! Med høy score på tripadvisor tenkte vi at vi ville få en magisk kveld. Det var vakkert og alt virket lovende. Så vi bestilte en drink og en øl, drinken smakte ren sprit. Vi sa i fra, og ble mødt med en sur mine. Mannen min bestilte en øl til, og måtte purre på denne hele tre ganger.. vi ventet også en evighet på maten, denne bestillingen hadde servitøren ikke fått med seg.. når maten (meze) omsider kom, var grønnsakene slappe og visne, de var ikke nylig oppskåret. Jeg bestilte en mojito, denne smakte også bare sprit, og de hadde brukt mørk rum i den (skal kun være lys rum). Betjeningen var sure og ble kranglete da de fikk tilbakemelding.
Her var det ingen som smilte da vi kom eller gikk.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, maylillv
Anmeldt 28. desember 2016 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk utsikt og atmosfære! God service, hyggelig betjening! Gode drikker og spennende meny!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, HeidiO476
Anmeldt 18. januar 2016 via mobile enheter

Koselig restaurant med god atmosfære. Romantisk lokasjon like ved stranden. God mat og hyggelig betjening. Greit prisnivå.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, KirOla

Reisende som så på Mango Bay Restaurant, så også på

Phú Quốc, Kien Giang Province

Har du vært i Mango Bay Restaurant? Del dine erfaringer!