Ulike måter å oppleve Playa de Amadores på
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Etter et kortvarig regnskyll fløt gatene i kloakk. Det sto opp som geysirer av kummene!
Forøvrig er det en meget bra strand

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, GEBSE
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Stort parkeringshus, evnt. gratisparkering i gata. Fin og stor strand, perfekt å se solnedgangen fra

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 688marite
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fin strand med sand som ikke blir varm i sola, med toalett og dusj anlegg. Stort sett rent å pent overalt, mange spisesteder langs strandpromenaden.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 0204steffenh
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Flott strand med fin sand. Trekker en del ned at det flyter en del plast rundt i vannet. Dette burde tas tak i av myndighetene der. Sett opp plastdunker så kan folk plukke med seg litt, om dem finner noe i vannet. (Våre små fylte en halv bøtte iløpet av dagen, men det var kun vanlige bossdunker å kaste det i...)
Stikker innom her, om vi kommer tilbake en annen gang.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, stianv2013
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

To uker bading her med syvåring. Fin strand og småtten koste seg. Mye folk men det er det vel over alt i sesong. Anbefaler ikke å spise på stedene langs stranden men flott sted å bade

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Nevroaktiv