Dykkeopplevelse på Gran Canaria

Ulike måter å oppleve Playa de Amadores på
Mogan og Amadores tur
8 anmeldelser
Anmeldt 27. februar 2020 via mobile enheter

Første gang på i Puerto Rico og da måtte vi til Amadoresstranda. Det ble en fin opplevelse! God mat og hyggelige folk.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Grete K
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Deilig strand! Sanden er sval og behagelig å gå på. Vannet er akkurat så pent som du ser på bildene.

2  Takk, Knutsdatter
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet på stranden. 4 euro i leie per solseng. Greit at det finnes offentlige toaletter som kan benyttes til 60 cent pr besøk. Lurt å ha med småpenger til toalettet.

Takk, Kjerstin H
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

Flott og ren strand med meget hyggelig atmosfære . Fin sand og gode toalettmuligheter. Dette er et stort pluss. Rent og fint.
Mange strandrestauranter å velge i, mange masete kelnere
Terningkast 5 får denne stranda av oss

Takk, beathel2020
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Vi er familie på 4. Hotellet vårt ligger på playa de Ingles. Men vi liker Amadores stranda best. Kommer derfor hit hver gang vi skal bade. Familievennlig og vindskjermet strand.

Dato for opplevelse: november 2017
2  Takk, fab19722017