“Fikk aldri service”
Anmeldelse av aQui Restaurant & Bar

aQui Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Amadores
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Bestilt bor og kom til riktig tid.
Ble geleidet til et bord og satt i 15 minutter uten å få kelner til bordet. Andre kunder som kom etter oss fikk både bestilt drikk og servert drikke og bestilt mat uten at noen kom til vårt bord. Bestemte oss derfor å gå et annet sted. Da vi reiser oss og går kommer kelneren løpende og forsøker å få oss til å bli.
Menyen var seig og møkkete og utvalget var dårlig. Fristet ikke å spise her. Vet ikke hvordan maten et men servicen var elendig.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, Johsom

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God mat når den først ble servert. Forholdet oss til tre servitører. Spesielt at en tar drikkebestilling og en annen matbestilling. Fikk maten servert senere enn gjester som kom etter oss. Dessverre en noe skuffende opplevelse..

Takk, MortenJ779
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

En positiv overraskelse, helt noe annet enn resturantene på Amadores beach. Fantastisk mat, god service, flotte lokaler og fin beliggenhet ved Amadores Beach.

1  Takk, jonmarcusb
Anmeldt 7. november 2018

Når vi ankom restauranten var det ikke så veldig mange gjester der, men det kom en del folk etterhvert. Virket som en del av de hadde vært der før, og de fikk mest oppmerksomhet fra betjeningen. Selv om de var 4-5 servitører og ikke så mange gjester løp de rundt og fikk ikke gjort noe. Ventet nesten en time på maten, og da hadde alle de som satt rundt oss og kom etter oss fått mat for lenge siden. Når maten til slutt kom var den veldig god, men totalt fravær av service overskygger dette.

Takk, linehagenj
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotel club playa Amadores som er rett ved siden av restuaranten. Vi bestilte mat og ønsket å spise dette på rommet vårt da vi ville spise middagen på vår terrasse. Istedenfor å legge maten i en take away box, ble de med til rommet vårt med duk, bestikker og maten. De dekket bordet vårt som vi ikke hadde helt forventet og bare for å presisere dette så spurte vi ikke om dette. Utrolig hyggelig betjening, har ikke opplevd makan til service maten var veldig god

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Emiejain P

Reisende som så på aQui Restaurant & Bar, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i aQui Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!