“Dårlig service og elendig vegetarmat”
Anmeldelse av aQui Restaurant & Bar

aQui Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Amadores
Anmeldt 8. januar 2019

Først og fremst veldig dårlig service av betjeningen! Måtte vente lenge på å få bestilt, og servitørene var lite tilstedeværende. Bestilte tilslutt vegetar-retten Boniato, søtpotet servert med chimichurri og arugula, til 12€. Fikk servert KUN halve retten, en skål med søtpoteter uten noen annet tilbehør. Dette ble en utrolig kjedelig rett! Stemmer ikke at restauranten er noe særlig vegetarvennlig som de påstår..

Takk, Kathri7

Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Denne resturanten tilbydde meget god mat på vanlige dager og nyttårsmenyen var ypperlig, servicen var helt innafor men eneste minuset var att prisene var litt dyre i forhold til andre harry-resturanter i området, men man betaler for hva man spiser, så 5 stjerner!

1  Takk, olabolme
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Bestilt bor og kom til riktig tid.
Ble geleidet til et bord og satt i 15 minutter uten å få kelner til bordet. Andre kunder som kom etter oss fikk både bestilt drikk og servert drikke og bestilt mat uten at noen kom til vårt bord. Bestemte oss derfor å gå et annet sted. Da vi reiser oss og går kommer kelneren løpende og forsøker å få oss til å bli.
Menyen var seig og møkkete og utvalget var dårlig. Fristet ikke å spise her. Vet ikke hvordan maten et men servicen var elendig.

3  Takk, Johsom
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

God mat når den først ble servert. Forholdet oss til tre servitører. Spesielt at en tar drikkebestilling og en annen matbestilling. Fikk maten servert senere enn gjester som kom etter oss. Dessverre en noe skuffende opplevelse..

Takk, MortenJ779
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

En positiv overraskelse, helt noe annet enn resturantene på Amadores beach. Fantastisk mat, god service, flotte lokaler og fin beliggenhet ved Amadores Beach.

1  Takk, jonmarcusb

Reisende som så på aQui Restaurant & Bar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i aQui Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!