eDreams
Lol.travel
ZenHotels.com
StayForLong
Anmeldt 7. august 2018

Hotellet lgger nesten øverst i dalen over Amadores stranden i et område som nok kunne trengt en hjelpende hånd fra den komunale renholdsetaten. Det er mye søppel, rot og rask rundt om i området her og på de enda ikke utbygde tomtene ligner det mest på åpne søppelfyllinger. Det virker ikke som om de som eier/driver hotellene bryr seg om hvordan det faktisk ser ut utenfor sine egne hoteller.... Så til selve rommet/leiligheten: I annonsen fra TUI beskrives rom og området rundt om som lyst og trivelig, noe det er enkelte steder... For å ta den stykkevis, badet er dårlig belyst med to LED lyspunkter med miste wattstyrke. Dusjen består av «Lecca» vegger som toppes med å være malt i en utrolig stygg og mørk brunfarge... (Skal ikke gå inn på hva den farven minner om, men ved ankomsten og de påfølgende 4 dagene luktet det iallfall sånn der) Et bad bør være lyst og trivelig, lukte greit og ikke være dunkelt og trasig! Leiligheten vår var oppgitt til å kunne huse 5 personer, to soverom og 1 sovesofa. Dobbeltsenga i det minste av soverommene var 150X200cm og knaket noe forferdelig. I det andre større soverommet var det 2 enkeltsenger satt sammen til 1, ingen av sengen hadde overmadrasser! Putene (av pølsetypen) var fylt med «baller» av stopping og burde vært skiftet ut for lenge siden, ikke godt å hvile hodet på kuler... Sovesofaen i stuen var ikke renset på lang tid og det syntes, flekker av gud vet hva i trekket er ikke kjekt. Til å være en leilighet beregnet for opptil 5 personer er det meget pussig at stuen bare inneholdt en 2 seter,s sofa og ingenting mere. Kjøkkenet hadde 4 stoler da men... På nettet sees et flott stort svømmebasseng, noe som ikke stemmer. Her har fotografen vært virkelig kreativ å fått det til å fremstå som stort, noe det ikke er. Det er både lite og 130cm på det dypeste. Halvparten av solstolene ved bassenget var skitne og slappe i trekket og en lå mer eller mindre mot rammen til solsenga. Vi løste dette ved å kjøpe billige luftmadrasser som vi la oppå solsenga, med handduk over. Likeledes fulgte det med to solsenger på verandaen til leiligheten, disse var i samme kategorien. Det ble kansje en noe negativ vinkling dette her,men slik oppleves altså oppholdet vårt.På plusssiden var det et godt kjøleskap m/fryser, vaskemaskin og stekeovn (alt fra Bosch) Fra hotellet er det det en forholdsvis kort vei oppover og bort til det lokale shopping/restaurant sentret. Og i typisk spansk ånd blir du praiet med en gang du setter foten innenfor der av folk som på død og liv skal ha deg til å spise på nettopp sitt etablisement. Dette oppleves tildels veldig masete. Ikke er det noe særlig av interesante butikker her heller, men mye av «sjapper» som selger kopivarer som presenteres som ekte. Det er tre kolonialbutikker som fører det meste av hva du trenger. (Hotellet har forøvrig en liten butikk hvor du også får kjøpt endel norske matvarer/supper etc, Vel overpriset men dog...). Det går ca 15min i god gangfart nedover fra hotellet til den flotte Amadores stranda. Denne kjenner vel de fleste fra før og trenger derfor ingen nærmere informasjon fra meg. Konkulosjon: Tror ikke vi blir å komme tilbake hit og er egentlig glad vi bare hadde bestilt en ukestur .. ..

Romtips: De øverste leilighetene har en bedre «delvis» havsutsikt...
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, JeMo56
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende ca 10-15min gange ned til stranda. Pluss for shuttle bus. Stort sett hyggelig personale, fin og romslig leilighet dog med dårlige senger og lite utstyrt kjøkken. Noe slitt her og der. Ikke lydtett mellom leilighetene.Svakt renhold av personalet. Bassenget er lite og kun egnet for barn.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ivar A
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en leilighet av grei standard. Kjøleskapet har mistet deler av pakningen, så funker dårlig. Dusjen er av malt leca så her må det brukes sandaler. Renholdet er så som så... de drar en rask runde over gulvet og bytter noen håndklær samt rer opp sengene. Du må vaske opp selv og det som ligger i skuffene var skittent da vi kom. Størrelsen på leiligheten er god, men alt for lite med en 2-seter sofa for en familie på 5. Bassenget er en fin plaskedam for barna med maks dybde på 130 cm. Blir mye kjøring av taxi da det ligger avsidiges til. Fordel med gratis «strandbuss», men det er bare 3 avganger til stranden og 3 avganger i retur. Blir ikke å komme tilbake hit flere ganger.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, torunno561
Anmeldt 4. mars 2018

Det var en bra utsikt og en meget bra terrasse med god utsikt og gode solforhold fra morgen til kveld. Betjeningen var hyggelig og det var et ok basseng til å kjøle seg i. Greit med et minimarked i tillknytning til resepsjonen .»

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, p-kjae
Anmeldt 30. november 2017

Stor deilig leilighet med to soverom og en terrasse på 40 kvm. På terrassen var det sol hele dagen, men også et "partytelt", slik at vi kunne sitte i skyggen og spise. Frokost ble lever på døren hver morgen, da hotellet ikke har spisesal. Fint bassengområde med en lite bassengbar.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, KnutS424