“Matforgiftet!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. januar 2019

Både kona og jeg ble matforgiftet etter å ha spist middag på denne restauranten den 28.12.18. Ettersom vi begge var sengeliggende dagen etter, måtte vi sende avgårde ungdommene våre til restauranten for å melde ifra om matforgiftningen. Restauranten virket da helt uinteressert i denne tilbakemeldingen og svarte kun kort "very strange" tilbake. Dette restaurantbesøket ødela for mye av juleferien vår. Det er ille at noe sånt kan skje, men helt utilgivelig at de heller ikke var villig til å ta ansvar i etterkant.

Takk, 9ce

Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiser her hver gang vi er på gran Canaria. Vi feiret nyttårsaften hos dem denne gang, det var god stemming,god mat og det lille ekstra!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Charlotte R
Anmeldt 6. november 2018

Etter flere timer i sola på Playa Amadores gikk vi, 5 personer, til Restaurant Portofino for å spise lunsj. Det var masse gjester, men betjeningen ordnet med bort til oss i en fart. Maten var ordinær i forhold til alle de andre restaurantene på stedet. Ikke noen favorittplass for oss.

Takk, GlassMann
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat men forferdelig service av en servitør som var høyrøstet og var mer opptatt av et bord. Kommer ikke igjen. Dato 24september 2018

Takk, Kristin L
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Har besøkt denne flere ganger. Denne gangen spiste vi biff og grillspidd,smakte godt. Flinke servitører som ikke er masete.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bentejnf

Reisende som så på Restaurant Portofino II, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurant Portofino II? Del dine erfaringer!