“Dagens fisk”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 12. september 2019

Vi ble mottatt av hyggelige folk og fikk bra forklart hva som var dagens valg avg. Fisk. Vi bestillte to forretter og grillet fisk. Servitøren var så ærlig å si at det kom til å bli MYE mat så vi endte derfor med en forret og to fisk. Klassikeren reker i hvitløk var nydelig, mange reker og godt krydret. Fisken derimot, jeg skal innrømme at jeg ble noe skuffet. Den hverken smakte eller såg særlig grillet ut, derimot stekt. Uavhengig av dette så ble det for mye olje og litt for lite smak på fisken. Det som er bra var rause porsjoner og bra tilbehør samt blide og trivelige servitører.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frk-haukaas

Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Her bør du stikke innom om du er på Amadores stranden ! God mat og hyggelige folk. Isabella & gjør sitt beste for at du skal trives!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, eivmost
Anmeldt 7. januar 2019

Både kona og jeg ble matforgiftet etter å ha spist middag på denne restauranten den 28.12.18. Ettersom vi begge var sengeliggende dagen etter, måtte vi sende avgårde ungdommene våre til restauranten for å melde ifra om matforgiftningen. Restauranten virket da helt uinteressert i denne tilbakemeldingen og svarte kun kort "very strange" tilbake. Dette restaurantbesøket ødela for mye av juleferien vår. Det er ille at noe sånt kan skje, men helt utilgivelig at de heller ikke var villig til å ta ansvar i etterkant.

Takk, 9ce
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiser her hver gang vi er på gran Canaria. Vi feiret nyttårsaften hos dem denne gang, det var god stemming,god mat og det lille ekstra!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Charlotte R
Anmeldt 6. november 2018

Etter flere timer i sola på Playa Amadores gikk vi, 5 personer, til Restaurant Portofino for å spise lunsj. Det var masse gjester, men betjeningen ordnet med bort til oss i en fart. Maten var ordinær i forhold til alle de andre restaurantene på stedet. Ikke noen favorittplass for oss.

Takk, GlassMann

Reisende som så på Restaurant Portofino, så også på

Amadores, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurant Portofino? Del dine erfaringer!