“Særdeles god tapas”

Kjøkken: Indonesisk, Spansk, Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Valgte å forsøke oss på Webers på grunn av de mange gode anmeldelsene på Trip Advisor, og vi angrer absolutt ikke. Restauranten ser ikke ut som noe som skiller seg ut fra det øvrige tilbudet så det er lett å overse denne. Vi slo til på dagens tapas som ikke sto på menyen. Fikk 8 tapasretter som virkelig falt i smak. Spesielt kylling med mangochutney var helt himmelsk, og sataysausen deres var også i toppklasse. Hyggelig vertinne var det også, så denne restauranten kan trygt anbefales.

Takk, tbhaugen

Anmeldt 7. november 2018

Meget hyggelig sted , med koselig betjening som raskt er på plass da du ønsker og bestille eller betale. Meget god mat og store porsjoner

Takk, 258sveinl
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Dersom du liker burgere og eller spareribs er dette plassen du bør besøke. Vi stikker innom her hver gang vi er i Amadores. Aldri blitt skuffet. Heller ikke denne gangen. Spesielt bra burgere og spareribs. Svært generøse porsjoner. Hun som serverte var vært proff og rask rask og på alle måter effektiv. Hyggelig var hun også. Her er som regel fullt og da tar det litt tid før maten kommer. Men, det er vært ventetiden. Kommer garantert tilbake hit.

Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 4 spiste middag her.
Veldig god spareribs, gjennomsnittlig schnitzel, og helt ok nuggets til barna.
God service og vi fikk maten raskt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, kennetht344
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Resturant med svært god service og helt OK innredning. Virket som noe vedlikehold hadde vært bra for dem.

Vi tok kun drikke til de voksene og milk Shake til barna. Frosen Margarita var utrolig god barna var kjempefornøyd med deres drikke.

Kjempe bra

Dato for besøk: juli 2018
Takk, janfrodeh2016

Reisende som så på Webers Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Webers Restaurant? Del dine erfaringer!