“Beste tapas ”

Kjøkken: Indonesisk, Spansk, Nederlandsk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Webers etter å ha hørt mye bra om tapastorsdag. Har spist mye god tapas men denne var definitivt en av de beste vi har smakt.
Hyggelig og kunnskapsrik servitør som også driver stedet.
Absolutt å anbefale!

Takk, W5904ANcharlottel

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde lest mye bra om denne restauranten som ligger på stranden på Amadores stranden. Forventningene var derfor ganske høye når vi bestilte den berømte torsdagstapas begge vi to. Det første vi la merke til var veldig hyggelig og positiv ansatt Maria som tok imot oss. Noe senere kom Maurice som driver stedet. Han var også meget trivelig og forklarte de ulike rettene på en utmerket måte. Vi har spist tapas noen ganger tidligere i Spania og en del i Norge, men aldri har vi opplevd et så høyt nivå på maten. Det er faktisk litt vanskelig å beskrive med ord. Vi var begge enige om at det var desidert det beste tapas måltidet vi har spist noensinne. Maten var delikat laget til og smakene var helt spesiell. Jeg tror faktisk aldri jeg har smakt et mer komplett måltid der smaksløkene virkelig fikk en opplevelse. Tusen takk for et fantastisk måltid Maurice, og takk for din gjestfrihet og praten. Vi kommer garantert tilbake dersom vi skal tilbake til Gran Canaria, og helst på en torsdag med tapas. Litt synd at vi reiser hjem på onsdag. Til dere som ikke har hatt opplevelsen av både maten og servicen på Webers, kan jeg anbefale det på det sterkeste. Alle de positive anmeldelser av stedet er 100 % korrekt. Her blir du garantert fornøyd med maten.

Takk, oddu2016
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Torsdager har blitt en tradisjon for gode tapas-middager hos Webers.

I dag hadde vi vår 5. besøk på en torsdag kveld, og igjen ble vi «blown away» av gode smaker, fine anretninger og god servise. Tusen takk til Maurice og Maria.

Gjennom kvelden fikk vi fantastiske retter presentert på en flott og delikat måte.

Prisen for opplevelsen er alt for lav i forhold til hva du får. Her blir du ikke negativt overrasket. God valuta for pengene!

1  Takk, GeirEgilR
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi kom over denne restauranten på TripAdvisor. De mange og gode anbefalingene fristet oss tre. Kveldens tapasmeny ble et fantastisk måltid. Anbefaler god tid, for disse smakene må nytes. Servitøren var meget oppmerksom og hyggelig. Han virket genuint interessert i mat og smaker. Det glutenfrie alternativet manglet heller ingenting, bortsett fra gluten da
Hilsen Per Ivar, Ulf og Jorunn

Takk, Jorunn E
Anmeldt 16. november 2018

Besøk Weber når som helst, men ikke gå glipp av Tapas på Torsdag. Må være noe av det ypperste som serveres på denne øya og til priser som ikke skremmer noen. Bestill bord i god til - det blir fullt nå sesongen kommer.

Takk, Voyage05768446661

Reisende som så på Webers Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Webers Restaurant? Del dine erfaringer!