“Beste på Amadores”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Max har pensjonert seg, sønnen har tatt over, maten er den samme, veldig god. Absolutt vært et besøk. Har prøvd andre steder på Amadores, men det blir ikke det samme.

2  Takk, EllyfromNorway

Anmeldt 27. november 2019

Jeg hentet 2 pizzaer takeaway.. God italiensk smak, og mens jeg ventet tok jeg en deilig cappucino. Anbefales!

Dato for besøk: november 2019
Takk, 715rachelr
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Er du glad i Italiensk mat, ta en tur hit når du er på Amadores strands. Maten er kjempegod, servitører er oppmerksomme og hyggelige. Så har vi Max da sjefen sjøl, sier ikke mer:MAX er topp

2  Takk, kareidarb
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Super hyggelig betjening. Oppmerksom på oss som gjester. Kunne få alle pastaretter glutenfrie, noe som passet meg utmerket, da jeg har cøliaki. Betjeningen var attpåtil utrolig gode i norsk :) En herlig strandrestaurant å spise lunsj.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, HanneHolm05
Giorgio E Rita R, Director de Relaciones Públicas på Ristorante Pizzeria Max, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2018

Thank You very much!
See You soon! Max & Family

Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Vårt faste spisested på våre besøk til Amadores. Sausene er de ekspert på. Har alltid fått fantastisk mat, drikke og service.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, 67trixi

Reisende som så på Ristorante Pizzeria Max, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Ristorante Pizzeria Max? Del dine erfaringer!