Etrip
Vio.com
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Styr unna dette hotellet!
Dårlig service ,både i resepsjon ,vaskere og kjøkkenbetjening

Fikk ei leilighet hvor det stinket kloakk på badet (som forøvrig så ut som ett oppussingsobjekt), forsøkte å klage i resepsjonen samt mulighet for å oppgradere rommet mot ekstra pris uten noen form for forståelse!
Vannet var også borte ved 2 anledninger i tidsrommet 07-08 på morningen

Ellers nedslitte leiligheter ,dårlige senger og flate kakkerlakker på kveldstid!
Generellt preg av dårlig vedlikehold/renhold

Tv, safe,hårføner = ekstrautstyr som må betales for ,samt depositum (og for all del ikke vær så uheldig at du mister kvitteringen for innbetalt depositum , da får du nemlig ikke dine euro tilbake når du skal levere nøkkelen!

Det eneste positive er at det er kort vei til strand/matbutikk og at frokosten er noen hakk bedre (innholdsrik) enn mange andre plasser

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Lykkeboden-Nord
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Dear customer,

First of all, thank you for your review of Mirador del Atlántico, all feedback is very valuable to us. Sorry to know that the hotel has not met your expectations.
I would like to inform you that, since its opening, the hotel has an annual investment plan to improve and we have taken note about your suggestions.
As for your comments about the staff, the staff service and delivery to our guests is paramount for us and we will share your comments with them.

Yours sincerely,

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Bra bassengområde og grei poolbar, mye solsenger, veldig bra frokost, gangavstand til nydelige Amadores med strandliv og stort utvalg restauranter. Det eneste negative må være solforhold og små terasser.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Ole H
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience in the Mirador del Atlántico.
We are really glad you enjoyed your stay.
We hope to see you again at the Mirador del Atlántico,
Best regards,

Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Fin leilighet, kjøkkenkrok som inneholdt alt man trenger. Gode senger, stort klesskap. God plass til 4 personer. Fantastisk utsikt! Hyggelig og hjelpsomt personale. Kvalitet og utvalg på buffeten var varierende, vi spiste der kun 3 ganger. Lite utvalg i poolbaren. Varmt basseng.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 228lindaj
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Må leie air condition
Må leie TV

Slitt bad og kjøkken,men deilig med egen kaffetrakter og kjøleskap.

Ikke sol før kl 15.
Lite personlig i resepsjon og hilste sjeldent.
Grei frokost,men dropp kaffen!
Greit bassengområde en dag det blåste mye på stranden.

Unngå rom A101-104,A201-204 eller A301-304. Det er discotek med kjempe høy musikk og bråk,så vi byttet rom etter første natta (til A309,stille og rolig).

Det som er supert med dette hotellet er at det ligger tett ved Amadores stranda og rett rundt hjørnet er også den mer rolige stranda Tauro (spis på Guntanamo!!).
Rent på rommene og fikk håndklær.

Gym/treningsrom er ikke noe å bruke...

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Singen85
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2018

Dear Guest,

Thank you for taking your time to write about your stay at the Mirador del Atlántico.
We have taken onboard your suggestions.
We look forward to seeing you in the near future,

Kind regards,

Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Helt grei leilighet med god plass. Mangler hyller eller kommode for oppbevaring av klær, vi hadde det i koffertene.
Ok senger og det var dyner der.
Leie av hårføner koster 1 euro PR dag så lurt å ta med sin egen.
Restauranten så ut som en kafeteria, lite koselig. Vi spiste ikke der så vet ikke hvordan maten er.
Det eneste sted som var sol på dette hotellet var ved poolen noen timer på ettermiddagen, ikke sol på en eneste balkong, så det var alt for kalt å sitte der. Badet var ok men kunne trenge en oppussing. Wifi litt treg, dårlig signal for TV.
Godt renhold 5 dg pr uke, rene håndkle hver dag, rent sengetøy hver 4. dag.
Alt i alt er hotellet ganske greit, men manglende sol gjør at vi ikke velger dette hotellet igjen. Vi frøs hele uka.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, tyrkia17
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2018

Dear Guest,

We have taken onboard your comments and we are always looking to make improvements and increase customer satisfaction.
The staff and management of Mirador del Atlántico hope to have the opportunity to welcome you to our hotel in the near future.

Kind regards,