Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Virkelig ikke verdt pengene. Ble anbefalt dette hotellet for vår jul og nyttårsfeiring. Ble møtt av en resepsjon som var nydelig, men dette var også alt. Rommet hadde forøvrig helt grei størrelse,forferdelig sofa som du mer lå enn satt i, kloakklukt på badet og av vannet i kranen. Et toalett som helt av seg selv kunne begynne å boble så mye i vannet at det skvulpet på gulvet. Sengene var grusomt harde og putene kunne likeså greit vært et flatbrød.

Solen kommer ikke til hotellet og bassenget før ca klokken 11.00 på formiddagen. 95% av balkongene på hotellet har ikke sol iløpet av hele dagen pga vinklingen på byggene.

Rundt bassenget var det grønt kunstgress som var behagelig å gå på og som ga en følelse av at det var rent. Bassenget får tommel opp for å være oppvarmet til 27 grader.

Hadde all inclusive den første uken hvor juleaften også havnet, maten vi fikk var helt ok. Men! Maten på juleaften og drikke på denne dagen var ikke inkludert. Når vi skulle begynne på uke nr 2, uten all inclusive å skulle bestille mat i bassengbaren med pengene som vi hadde i hånden, var de ansatte uhøflige å tok hendene våre å klippte av all inclusive båndet som om vi hadde glemt å ta av. Vi fikk heller ikke bestille mat da de sa de ikke hadde. 10 minutter senere kom maten på løpende bånd til andre som bestillte mat etter vi var å spurte.

Neste dag skulle vi bestille lunsj i bassengbaren, og iløpet av de 12 dagene vi hadde oppholdt oss på hotellet hadde vi sett de ansatte servere mat til solsengene, noe vi også ønsket å bestille. Bestillte lunsj å da vi hadde ventet 40 min å enda ikke fått mat gikk vi å spurte hvor den ble av. Da sto den bak bardisken og var blitt kald for lenge siden. Ønsket ny mat eller pengene tilbake, men det eneste de kunne tilby var å varme den i mikrobølgeovn. De hadde mye å gjøre å kunne ikke servere oss på solsengene. Dette burde de i det minste gitt oss beskjed om.

Håndduker til solsenger må du betale et depositum på + 1 euro per dag.
Tv må du betale for å få fjernkontroll.
Aircondition koster fra 25 euro pr uke. Hårføner må også leies. Når man betaler så nye som en gjør for et oppholdt på dette hotellet bør disse tingene være en selvfølge.

Vi drar ikke tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Reisendeonkelmac
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Dear customer,

First of all, thank you for your review of Mirador del Atlántico, all feedback is very valuable to us. Sorry to know that the hotel has not met your expectations, however, we would have liked to have had the opportunity to resolve your dissatisfaction during your stay.
Also, I would like to inform you that, since its opening, the hotel has an annual investment plan to improve and we have taken note about your suggestions.
As for your comments about the staff, the staff service and delivery to our guests is paramount for us and we will share your comments with them.

Yours sincerely,

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Mirador er ett 3-stjernes hotell. Disse stjernerne fortjener de. 3.5 stjerner har vært på sin plass.

Vi hadde en 3-roms leilighet i blokk C.
Dette er den bakerste blokka inn mot fjellveggen.
Blokk B er nederst og nærmest veien/ amadorestranda. A blokka ligger ved bassenget.

Rommet hadde to store soverom og leiligheten var veldig bra! Store terasser med billige møbler.
Solen treffer ikke bassenget før 10:50 og leilighetenene i C blokka før ca kl 16.

* Vaskingen var helt grei.
* Badet var ok. Litt kloakklukt.
* Sengene er av typen hard!
* Aircon finnes på leilighetene men koster ekstra i ganske store summer.
* Du må leie handduker til solsengene. Dyrt!
* Frokosten er bra.
* Bassenget er bra og har egen badevakt.
* Kunstgress rundt bassenget
* Bassengaktiviteter for barn
* Aktiviteter for barn er bra.
* Show på kveldene
* Minibutikk i hotellet med færske bakevarer.
* 3 min å gå til Amadorestranda
* 3 Euro i taxi til Europasenteret

Dette er andre gang vi bruker dette hotellet. Ongene våre er 7 og 9 år og synes det er topp å være på Mirador.
Vi betalte nærmere 40.000 - for 14 dager og da forventer vi at aircondition, handduker og fjernkontroll til TV er på plass! Dette irriterer!!

Mvh
Michal

Takk for fine 14 dager på GC ☀️

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, michal290
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for taking your time to write about your stay at the Mirador del Atlántico.
It is very nice to know that you have enjoyed your holiday with us.
We have taken onboard your suggestions.
We look forward to seeing you in the near future,

Kind regards,

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Styr unna dette hotellet!
Dårlig service ,både i resepsjon ,vaskere og kjøkkenbetjening

Fikk ei leilighet hvor det stinket kloakk på badet (som forøvrig så ut som ett oppussingsobjekt), forsøkte å klage i resepsjonen samt mulighet for å oppgradere rommet mot ekstra pris uten noen form for forståelse!
Vannet var også borte ved 2 anledninger i tidsrommet 07-08 på morningen

Ellers nedslitte leiligheter ,dårlige senger og flate kakkerlakker på kveldstid!
Generellt preg av dårlig vedlikehold/renhold

Tv, safe,hårføner = ekstrautstyr som må betales for ,samt depositum (og for all del ikke vær så uheldig at du mister kvitteringen for innbetalt depositum , da får du nemlig ikke dine euro tilbake når du skal levere nøkkelen!

Det eneste positive er at det er kort vei til strand/matbutikk og at frokosten er noen hakk bedre (innholdsrik) enn mange andre plasser

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Lykkeboden-Nord
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Dear customer,

First of all, thank you for your review of Mirador del Atlántico, all feedback is very valuable to us. Sorry to know that the hotel has not met your expectations.

Yours sincerely,

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Bra bassengområde og grei poolbar, mye solsenger, veldig bra frokost, gangavstand til nydelige Amadores med strandliv og stort utvalg restauranter. Det eneste negative må være solforhold og små terasser.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Ole H
Direccion M, Director General på Aparthotel Mirador del Atlantico, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience in the Mirador del Atlántico.
We are really glad you enjoyed your stay.
We hope to see you again at the Mirador del Atlántico,
Best regards,

Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Fin leilighet, kjøkkenkrok som inneholdt alt man trenger. Gode senger, stort klesskap. God plass til 4 personer. Fantastisk utsikt! Hyggelig og hjelpsomt personale. Kvalitet og utvalg på buffeten var varierende, vi spiste der kun 3 ganger. Lite utvalg i poolbaren. Varmt basseng.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 228lindaj