Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Meget bra,har feriert på det hotellet 4 ganger og er like fornøyd hver gang Og servitøren Manuel Delgado er en som er morsom,hyggelig,han synger,og lager god stemning under måltidene og er meget dyktig i jobben sin

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, geithus
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kære gæst,

Mange tak for alle dine fine ord. Jeg vil sende dem videre til vores personale. Jeg håber, at der bliver et 5. besøg på GP Royal.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Må bare anbefale alle som er i nærheten av Amadores stranda å besøke Gloria Palace. 25 Euro for dagsbesøk. Da får du utdelt håndkle og kan bruke bassenger og solsenger både ute og inne. Mange deilige massasjedusjer, boblebad og skikkelig varmt basseng ❤️

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 535maritak
Anmeldt 14. september 2018

Jeg har vært på Gran Canaria over 40 ganger og har bl.a. bodd på samme hotell 21 ganger. Vi ble anbefalt dette hotellet av svenske venner og har akkurat kommet tilbake etter en uforglemmelig uke.
Hotellet 5 stjerner og har nydelig beliggenhet - "sprengt" inn i fjellet.

Maten er den beste jeg har fått på noe hotell på mine reiser.
Frokosten er fantastisk og lunch og middag, om mulig, enda bedre.

Bassengområdene er som resten av hotellet - uten lyte.
Store rene rom med rengjøring og bytte av sengetøy hver 3. dag.
På en skala fra 1-10 på service fra personalet blir det 10+.

Vi har allerede bestillt 2 uker neste sommer.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, KDANS
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på GP Royal. Det glæder mig at I synes om vores rummen, frukosten og servicen.

Anmeldt 19. juni 2018

Frokostbuffet uten sidestykke, kjempegodd service! Kort vei til strand/ shopping . Veldig fine rom med utmerket reingjøring. Aktiviteter for store og små. Utsikten fra bassenget må jo bare oppleves!!!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, AudunS45
GLORIA_TH, Director de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Dear Audun,

Thank you for your positive comments regarding our hotel, team and services. We are glad that you left with a positive impression of our product and services and we were able to exceed your expectations.

We look forward to welcoming you back to our hotel.

Sincere regards,
Miguel Suarez
Reception manager

Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Herlig hotell med fantastisk fine rom med bred og god dobbelseng. Rengjøring hver dag med rene håndduker. Deilige doble solsenger på øvre solterrasse. Frokosten må bare oppleves. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, tkb63
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2018

Kære gæst,

Tak for den fantastiske anmeldelse. Vi bliver så glade, når vi hører fra vores gæster, at de har nydt opholdet. Vi håber I snart vender tilbage.