Anmeldt 17. desember 2018

Hotellet er stort, men vi ble fort kjent. Det var godt merket over alt. Fikk rom i blokk 4 og var veldig fornøyde med det. Bl a pga kort vei til den øvre solterrassen. Der var det fredelig og god plass. Variert utvalg av solsenger og ikke minst tilstrekkelig mange. Håndklær lagt ut om morgenen ble fjernet litt for raskt. Etter en liten tur tilbake til rommet var håndkle og lesestoff fjernet. Unødvendig når det var rikelig med solsenger. Rommet var stort, med behagelige møbler på terrassen. Ingen solseng der. Det var skuffende. Godt renhold og vedlikehold over alt. Vennlige ansatte. Maten var meget bra, både til frokost og middag. God vin. Amadores er et kjedelig sted. Derfor er det fint at hotellet har musikk/underholdning i baren stort sett hver kveld. Reiser gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
2  Takk, Marianne H
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på GP Royal. Det glæder mig at I synes om vores frokost, middag.og servicen.

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

For tredje gang har vi feriert på Gloria Palace Royal, og vi er like godt fornøyd denne gangen også. Vi fikk innfridd romønske, og været var også alle tiders. Vårt dobbeltrom var passe stort med romslig altan med fantastisk oversikt over stranden på Amadores. Meget gode senger, og i tillegg holdt vår flotte camarera de piso, Consuelo, orden på rommet vårt. Hun yter det ekstra som gjør ferien så bra.
I restauranten ble vi møtt av dyktige camareros. Manuel er et fyrverkeri av vennlighet. Synger og jobber som en virvelvind. Sprer glede med sitt gode humør. Elena er også vennligheten selv. Får deg til å kjenne deg mer enn velkommen. Også hun tar seg tid til noen hyggelige ord ved bordet. Godt å få praktisert spansken.
Alt i alt en toppers ferie med et aldeles praktfullt bassengområde . Spa-avdelingen i underetasjen er i seg selv en reise verdt. Muchas gracias!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 883petters
GLORIA_TH, Jefe de Recepción på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for your words of appreciation and encouragement. We are glad that you had a memorable stay.

We are truly grateful for the wonderful things you have said about the hotel, team and services. At GLORIA we are committed to consistently providing warm, efficient and discrete service to our guests and their appreciation and acknowledgement is always our greatest reward. . I am also very thankful for your loyalty through the past years.

Best regards

Miguel Suarez
Reception Manager

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Meget bra,har feriert på det hotellet 4 ganger og er like fornøyd hver gang Og servitøren Manuel Delgado er en som er morsom,hyggelig,han synger,og lager god stemning under måltidene og er meget dyktig i jobben sin

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, geithus
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kære gæst,

Mange tak for alle dine fine ord. Jeg vil sende dem videre til vores personale. Jeg håber, at der bliver et 5. besøg på GP Royal.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Må bare anbefale alle som er i nærheten av Amadores stranda å besøke Gloria Palace. 25 Euro for dagsbesøk. Da får du utdelt håndkle og kan bruke bassenger og solsenger både ute og inne. Mange deilige massasjedusjer, boblebad og skikkelig varmt basseng ❤️

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 535maritak
Anmeldt 14. september 2018

Jeg har vært på Gran Canaria over 40 ganger og har bl.a. bodd på samme hotell 21 ganger. Vi ble anbefalt dette hotellet av svenske venner og har akkurat kommet tilbake etter en uforglemmelig uke.
Hotellet 5 stjerner og har nydelig beliggenhet - "sprengt" inn i fjellet.

Maten er den beste jeg har fått på noe hotell på mine reiser.
Frokosten er fantastisk og lunch og middag, om mulig, enda bedre.

Bassengområdene er som resten av hotellet - uten lyte.
Store rene rom med rengjøring og bytte av sengetøy hver 3. dag.
På en skala fra 1-10 på service fra personalet blir det 10+.

Vi har allerede bestillt 2 uker neste sommer.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, KDANS
GLORIA_TH, Director General på Gloria Palace Royal Hotel & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Kære gæst,

Mange tak for jeres kommentarer, det glæder mig at høre, at I har haft en god oplevelse på GP Royal. Det glæder mig at I synes om vores rummen, frukosten og servicen.