“Nydelig mat!!!!”

Happy Valley Indian Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Amadores
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Her har vi så absolutt funnet favoritten vår for indisk mat Smakene er fantastiske og utseende på maten er flott!! Vi gleder oss til neste mulighet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, MortenJ779

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

ikke så god indisk restaurant, veldig fet og frossen mat .... maten var ikke frisk og service veldig dårlig ... ikke kommer tilbake aldri igjen.

Takk, fabianfto
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Kan anbefale papadums, chiken packura til start og en mixed grill tandori på toppen hvis du er sulten. Veldig hyggelig betjening. . Sløser ikke bort tiden på andre lunsjrestauranter i nærheten. Happy Walley leverer godt hver gang.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, evodevo2016
Anmeldt 25. desember 2016

Maten vi fikk servert var en anbefaling fra restauranten, som har laget en ekstra meny med noen greie valg. Hovedmenyen er nesten for innholdsrik, med et utall med retter å velge fra.
Maten var god på smak, vi valgte medium krydret. Dette var helt passende. Desverre var det svært lite gjester denne kvelden, noe som er litt kjedelig. Liker du indisk, er dette en helt grei restaurant, selv om den er en strandrestaurant.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Obetten
Anmeldt 11. desember 2016

Havnet på denne restauranten da det begynte å regne noe helt forferdelig.
Bestilte øl og sangria som smakte bra. Ble ikke noe å spise her.
Hyggelig betjening

Dato for besøk: november 2016
Takk, BjR1956

Reisende som så på Happy Valley Indian Restaurant, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Happy Valley Indian Restaurant? Del dine erfaringer!