“Litt anderledes Mat i Kroatia”
Anmeldelse av Obid

Obid
Vurdert som nr. 1 av 29 Restauranter i Brela
Anmeldt 4 september 2017

Maten var presentert litt mere moderne enn i de andere restauranter i Brela men etter min mening mangler det litt på smaken.Noen retter var fantastisk både i smak og presentasjon.meget interesante Viner.Vi spiste der flere ganger .

Takk, HJZ2015
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13 juli 2017 via mobile enheter

Veldig god mat og fantastisk service.
God vin. Fin beliggenhet! Veldig fornøyde, kommer mer enn gjerne tilbake. Anbefales!

Takk, Silje E
Anmeldt 13 juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, kreativt, smakfullt, nok mat og god vin Kom med gode anbefalinger, veldig god service, hyggelig servitører samt lugn og god atmosfære Beste restauranten i Brela!

Takk, Carina V
Anmeldt 17 mai 2017 via mobile enheter

Spist en nydelig tunfiskbiff med wasabisaus og sesamfrø. Deilig blanding av middelhavsmat og asiatisk inspirasjon.

Takk, Ole R
Anmeldt 3 august 2016

God mat, litt annerledes meny enn i de fleste andre restauranter her. Hyggelig service, ikke akkurat den raskeste, men Ok. Rimelige priser.

Takk, Predrag64

Reisende som så på Obid, så også på

Baska Voda, Split-Dalmatia County

Brela, Split-Dalmatia County

Har du vært i Obid? Del dine erfaringer!