“Hard pasta, not coming back”
Anmeldelse av Obid

Obid
Vurdert som nr. 2 av 37 Restauranter i Brela
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Fin rett. Nesten ingen saus. God smak på røkte osten, men hjelper lite hvis pastaen din er så hard at når du biter ser du den er hvit i midten på den. Han som fikk kyllingen var fornøyd, derfor får den 3 stjerner. Men tillom han ville ikke tilbake. Han var ikke imponert. Jeg sendte tilbake pastaen min, fikk en annen type pasta - fortsatt hard. Eneste serivøteren sa, var det er ikke mulig å koke pastaen lengre for sånn skal den være. Aldri hørt om at det er umulig å koke pastaen noen minutter lengre. Hørte noen kjøpe ravioli, og var fornøyd. Resten av pasten hold dere langt unna med mindre dere vil den skal knase når dere spiser.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Maiskolbe

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Dette er en restaurant som prøver å være litt mer fancy en hva den egentlig er. Ser stilig ut fra utsiden, men maten og servitøren var forferdelig. Vi fikk kald pasta og overstekt tunfisk som i tillegg var saltet i hel. Ga beskjed til kelneren om dette, men han nektet for at dette stemte og argumenterte oss i mot. Absurd opplevelse på en «fin» restaurant. Dyrt var det også. Totalopplevelsen ble derfor dårlig.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, teskei
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig og profesjonell servitør som kom med anbefalinger og var svært oppmerksom. Kan virkelig anbefale pastaen som er hjemmelagd. Like god som i Italia. Fikk en hvitvin som skulle passe til maten, et ypperlig valg av servitøren. Denne restauranten er i en klasse for seg med servitører som er årvåkne og profesjonelle.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, studentGhana
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2019

Your kind responses push us forward even more, thank You!

Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Var her flere ganger i løpet av oppholdet i Brela. Anbefaler sterkt kjøttmenyen da biffen er svært god!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, philipl357

Thank You for Your kind review, responses like these always push us forward!

Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Obid 4 ganger i løpet av vårt opphold og prøvde sjømaten, kjøttrettene og tastingmenyen deres. Alt falt i smak. Harmonisk balansert i både mengde og smaker. Ta i mot råd om vin og prøv Posip vinene fra Brac og øyene i nærheten. Uforglemmelige viner, friske, tørre og spennende. Synd vi ikke får disse på polet hjemme i Norge!
Restauranten har et tydelig fine-dining preg på serveringen, men klarer likevel å holde det jordnært i form av service og utformelse av restauranten. Hør på de engasjerte servitørene og vær sikker på at dere får en god matopplevelse.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, tobiash714
Restaurant_Obid, Public Relations Manager på Obid, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2019

Thank You for the kind review, we are glad that You had a nice experience at our restaurant!

Reisende som så på Obid, så også på

Baska Voda, Split-Dalmatia County

Har du vært i Obid? Del dine erfaringer!